Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2012. április 12. csütörtök, 8:02

Felhívás

A Point of view (Nézőpont) program keretében, integrált környezetben 16 és 21 év közötti 10 fogyatékossággal élő és 10 nem fogyatékossággal élő fiatal aktív közreműködésével egy színházi darab születik meg. A résztvevő fiatalok maguk döntenek, milyen darabban játszanak. Ők írják meg a színdarab szövegét, osztják ki a szerepeket és rendezik, reklámozzák, majd adják elő saját művüket, melynek témája: hogyan látják saját helyzetüket a mai magyar társadalomban. A szombat délelőttönként tartott csoportfoglalkozásokon, játékos módszerekkel, a lépésről lépésre építik fel, készítik elő az egyedi színdarabot, amit valamelyik karácsony előtti hétvégén, színpadon, közönség előtt adnak elő. A részt vevő fiatalok a sok tapasztalat és kellemes élmény mellett értékes digitális fényképezőgépekkel is gazdagodhatnak. A csoportfoglalkozások időtartama 8 hónap. A program az Európai Unió támogatásával valósul meg.

Point of view-Nézőpont

Egy program, amiben megvalósíthatod Önmagad!

Színjátszás, ami lehetőséget ad arra, hogy különböző szerepekben kipróbáld magad!

Ötletroham, ahol a Te véleményed is számít!

Közösség, amiben elfogadnak!

Szórakozás, miközben új ismereteket szerezhetsz!

Mindenkinek mást jelent, ezért is választottuk ezt a nevet: Point of view avagy Nézőpont.

Jelentkezési feltételek: Minden olyan fiatalt várunk, akit érdekel a színház, a színjátszás és szívesen szerepelne egy nagy színpadon fogyatékossággal élő kortársaival együtt.

Várjuk azokat a fiatalokat, akik fogyatékossággal vagy tartós betegséggel élnek, és szeretnének új ismeretségeket kötni „ép” társaikkal.

Minden olyan fiatalt várunk, akit érdekel valamilyen szempontból a másság, aki nyitott arra, hogy fogyatékossággal vagy tartós betegséggel élő fiatalokkal járjon egy közösségbe.

Ezen kívül:

  • Legyél 16 és 21 év közötti
  • Legyél kíváncsi és nyitott
  • Vállald azt, hogy a kb. 8 hónapig tartó programban rendszeresen részt veszel.

Bővebb információ itt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Vissza
Sajtófigyelő
2022.10.07.
Nemzetközi normáknak sem felel meg a magyar tanárok sztrájkjogának csorbítása
A pedagógusok fizetése alacsony Magyarországon, ezt szinte mindenki tudja. De miért szerepel a tüntetések molinóin, hogy a sztrájk alapjog? Miért követelik vissza a sztrájklehetőségüket...
(Forrás: euronews)
--
2022.10.07.
A katolikus püspökök is tisztában vannak pedagógusaik „nehéz helyzetével”
„A katolikus egyházmegyei fenntartók minden esetben az Alaptörvénnyel, illetve a hatályos jogszabályokkal összhangban álló intézményi működés mellett elkötelezettek. A jelenlegi helyzetre...
(Forrás: 444.hu)
--
2022.10.07.
Megelégelték a diákok, hogy velük zsarolják a tanáraikat Interjú a Diákok a Tanárokért mozgalom elnökségével
abár a teljes társadalmi szolidaritás vagy az általános sztrájk, sőt forradalom (?) még várat magára, és a tüntetés maga is inkább apolitikusnak tekinthető koncertezésbe fulladt, aki kint...
(Forrás: mérce)
--
2022.10.07.
A FINN CSODAISKOLÁKBAN SEMMI OLYAN NEM TÖRTÉNIK, AMIT NE LEHETNE BÁRHOL, AKÁR INGYEN IS MEGVALÓSÍTANI
Az iskola nyitott volt számunkra, amúgy is rendszeresen járnak oda a világ minden tájáról. Az első, ami feltűnt, a hihetetlen tisztaság. Sehol egy porszem, még a szekrények teteje is tükö...
(Forrás: Qubit)
--
2022.10.07.
Tengernyi kockázatot hordoz, ha nem foglalkoznak eleget a médiaműveltséggel az iskolában
A digitális térrel kibővült valóság számos kockázatot hordoz a gyerekek egészséges személyiségfejlődésére. Az online térben túl könnyen férnek hozzá ártalmas tartalmakhoz (pl. pornogr...
(Forrás: g7.hu)
--
2022.10.07.
A tanárok ma nyitott kapukat döngetnek
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter az elmúlt hónapokban többször is ismertette, hogy tervben van egy kiemelt pedagógus-bérfejlesztés. Azt a tényt viszont nem lehet mellőzni, hogy 2020-tól...
(Forrás: Mandiner)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep