Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2012. november 28. szerda, 13:54
Címkék:

Digitális Módszertár – felhívás


Ön szerint is elengedhetetlen a digitális kultúra fejlesztése az oktatásban?
Fontosnak tartja, hogy pedagógusként megszólítsa a netgenerációt?
Megosztaná másokkal tudását, módszertani ötletét?

2012. november 30-ig még várjuk olyan közoktatásban dolgozó pedagógusok (vagy szakmai munkaközösségek) jelentkezését, akik a Tempus Közalapítvány tematikus honlapján (www.oktataskepzes.tka.hu, www.kutprogram.tka.hu) elérhető Digitális Módszertárban megosztanák a digitális nemzedék interaktív tanulását, tanítását segítő módszertani ötleteiket az IKT eszközök kreatív használatával, azok tanórai vagy tanórán kívüli alkalmazásával kapcsolatban.

Feltöltött ötletével most díjat nyerhet: a november 30-ig beküldött ötleteket szakértők értékelik, amelyek közül a legjobbak elnyerhetik a pénzjutalommal is járó Digitális Pedagógus Díjat!

A jelentkezés feltételeit, az értékelés szempontjait is magában foglaló felhívás teljes szövege itt olvasható

A jelentkezésnek keretet adó online adatlap innen elérhető, az adatlap kitöltésével kapcsolatos hasznos információkkal együtt.

További információ: B. Tier Noémi projektkoordinátortól kérhető a noemi.tier{kukac}tpf{pont}hu címen.

Egy üzenet

  1. Végre találtam egy lehetőséget, hogy előadjam a "magától értetődő" javaslatomat. Eddig hiába jelentkeztem kollégáknál, nem tartották fontosnak, van aki még válaszra sem méltatott. Kíváncsi leszek, így marad e, vagy valakinek csak csak megtetszik. Én remekül tudtam használni.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2020.11.27.
Marad a kötelező 50 óra az érettségi előtt, de hogyan teljesíthető?
A mostani helyzetben az iskolák a fennmaradt közösségi szolgálatos órák erejéig az online iskolai folyamatokba is bevonhatnak titeket (pl. online tananyaghoz segédanyagok készítése), segí...
(Forrás: eduline)
--
2020.11.27.
Új iskolatípus: általános iskola után rögtön az egyetem előszobájába mehetnek a gyerekek
Az új oktatási program keretében mind a közép- és felsőfokú oktatási tartalmakat, mind a duális képzést összehangolják, utóbbi azért lehet szerencsés, mert a tanulók a felsőfokú du...
(Forrás: hvg.hu)
--
2020.11.27.
A tanítóképzőket lenyelik az egyházak, a tanárképzés lassan összeomlik
Megtört a császári átok és megszületett az egyetem – mondogatták 2016-ban Egerben az akkor Eszterházy Károly Főiskolán, miután az intézmény egyetemi rangot kapott a kormánytól. Az „á...
(Forrás: hvg.hu)
--
2020.11.25.
Egyházi kézbe szervezné ki a kormány a tanítóképzés nagyobb részét
Nem elképzelhetetlen, hogy a tanítónak felvett hallgatók több mint fele egyházi intézmény diákja legyen. A kormány kifejezett szándéka, hogy a pedagógusképzésben az egyházak sokkal fontosabb...
(Forrás: hvg.hu)
--
2020.11.22.
Digitális oktatás – áram és eszköz nélkül
Az őszi iskolabezárás sokak szerint borítékolható volt. Különböző pedagógus-szakszervezetek rendszeresen kérték a kormányt, hogy minél előbb zárják be az oktatási intézményeket. A...
(Forrás: index)
--
2020.11.22.
Attól, hogy valami kényelmetlen, még nem trauma!
Valóban, változtatni a megszokott életformán kényelmeltlen: sok dolgot nem lehet rutinból csinálni, új szokásokat kell kialakítani, másféle kihívásokkal kell szembenézni. Kényelmetlen,...
(Forrás: alterkata)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus óraterv ünnep