Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2013. április 10. szerda, 19:58

Kalandozás az Orczy Parkban

Az osztályfőnökök kalandparkos látogatását ugyan megzavarta a rossz idő, de akik ott voltak, nagyon jól érezték magukat. Mindenkinek ajánljuk, hogy családi vagy osztályprogramként, esetleg osztálykirándulás keretében látogassanak el ide.

Az Orczy Kalandpark 2010. szeptemberében nyitott meg, azóta rengetegen látogattak el hozzájuk. És hogy mit keres ez a rövid írás az OFOE honlapján? Szeretnénk, ha pedagógusok számára is elérhető lenne nemcsak az információ, de az a komfortfokozat is, ami segíti őket abban, hogy az osztályukkal, vagy akár néhány tanulóval ellátogassanak a parkba.

Miért ajánljuk?

Mert megismerheted a diákjaidat egy másik oldalukról, amit az iskolában nem mutatnak meg.

Megfigyelheted őket csendben a jobb szélről, anélkül hogy beszélgetnétek.

Később remek beszélgetési alap lehet az együtt töltött idő.

Mert természetben lehetsz az osztállyal, az árnyék mellett mindig napsütést találsz.

Mert lazíthatsz egy kicsit, hiszen az animátorok dolgoznak helyetted.

Mert remek szemléletű, gyerekközpontú animátorok és trénerek dolgoznak a parkban, akiktől tanulni is lehet.

Mert ha te is kilépsz a komfortzónádból, akkor a pályán együtt lehetsz a diákokkal, akik téged is egy másik oldaladról ismerhetnek meg.

Mert bármilyen tanítási órát megtarthatsz itt.

Mert lehet főzni, így éhen sem maradtok.

Mert a közelben rengeteg egyéb látványosság van (Természettudományi Múzeum, Füvészkert, Grund stb.)

Mert mi is nagyon megkedveltük a csapatot, akik egy rendhagyó pedagógus találkozónak adtak helyet.

Szóval lépj ki a komfortzónádból és kalandozz az Orczy parkban. Remek lehetőség nemcsak osztálynak, de tantestületnek is, szigorúan ventillációmentes övezet.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2021.04.17.
Az egyik legdrágább brit elitiskola csapatát is legyőzte két magyar diák az oxfordi vitaversenyen
Magyar gimnazisták nyerték meg a legnevesebb nemzetközi vitaverseny döntőjét – a tizedikes diákok „újonc” kategóriában indultak az oxfordi versenyen, és az egyik legrégebbi brit magá...
(Forrás: eduline)
--
2021.04.17.
Életveszély miatt nem engedik iskolába vezető orvosok és egészségügyi dolgozók a gyerekeiket
Egyre több egészségügyi dolgozó, orvos jelzi, hogy nem engedi iskolába a gyerekeit a jelenlegi járványügyi helyzetben – értesült a Portfolio. Döntésüket a vírus gyors terjedésével magyar...
(Forrás: portfolio.hu)
--
2021.04.17.
Balla István: Tényleg belefér egy-egy pofon a nevelési folyamatba?
Szerencsére elmúlt a 18., a 19. század, azt is gondolhatnánk, hogy a 21. században már az ütéske, a legyintéske, továbbá a vessző nem épp a nevelési fősodorhoz tartozik. Ám időnként...
(Forrás: hvg.hu)
--
2021.04.17.
„Nincsenek külön szülők és külön munkavállalók” – öt nagy szakszervezet állt ki az iskolanyitás ellen
Közös nyilatkozatban állt ki öt nagy szakszervezeti konföderáció az iskolák hétfői nyitása ellen, miután múlt pénteken kiderült: bár a kormány visszakozott, így a középiskolásokat...
(Forrás: mérce)
--
2021.04.17.
Palkovics László felel a Diákvárosért a Fudan Egyetem campusáért
A kabinet fenntartja szándékát a Budapest Diákváros megvalósítására, egyetért azzal, hogy a Budapest Diákváros mellett a Fudan Hungary Egyetem budapesti oktatási-kutatási és adminisztrat...
(Forrás: Infostart)
--
2021.04.17.
Orbán Viktor sincs meggyőződve arról, hogy kell-e iskolanyitás, szerinte a kormány a WHO javaslatát követi
A miniszterelnök saját elmondása alapján sincsen meggyőződve az iskolanyitás időszerűségéről. Szerinte a kormány a WHO (Egészségügyi Világszervezet) protokollja szerint jár el a kérd...
(Forrás: mérce)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció internet irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep