Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2013. október 2. szerda, 7:28

Pályázati felhívás ingyenes pedagógus továbbképzésre
általános iskolák számára

A pályázat kiírója: Erőforrás Alapítvány – United Way Magyarország
A pályázat neve: „Épen, elevenen!”
A pályázat témája: United Way Magyarország Gyermekbiztonsági Programja
A pályázat célja: A pályázó intézmények a United Way Biztonságos Iskola Program képzésén vesznek részt 2013.10.11-én Szombathelyen, majd a képzést követő három tanévben iskolájukban működtetik a programot.
A pályázók köre: Általános iskolák
Biztonságos Iskola Program: A statisztikák szerint ma hazánkban a legtöbb kisgyermek olyan baleset következtében hal meg, amely egyébként megelőzhető lenne , ezért a program célja, hogy a pedagógusokkal összefogva a 7-14 éves korú gyermekek körében csökkentse a megelőzhető gyermekbalesetek számát.  A program a gyermekek veszélyes helyzetekkel kapcsolatos hozzáállását, óvatosságát igyekszik formálni, alakítani, osztályonként 2 alkalmas, egymásra épülő, együttműködést fejlesztő, játékos, izgalmas, a drámapedagógia és a csoportmunka eszközeit használó interaktív tanulás formájában. A programról bővebben itt olvashat.

A program megvalósításában a pályázat kiírója vállalja, hogy

  • 8 kreditet érő, ingyenes, egynapos képzés során iskolánként 2 tanárral megismerteti a programot (teljes ellátással),
  • program oktatócsomagját biztosítja minden képzésen részt vevő iskolának (galéria),
  • tagságot biztosít a résztvevő pedagógusoknak a United Way Önkéntes Tanári Hálózatában,
  • lehetővé teszi, hogy a partner intézmények a United Way további, zártkörű pályázatain is elinduljanak.

A program megvalósításában a pályázó vállalja, hogy

  • biztosítja a 2 Önkéntes Tanár részvételét a meghirdetett képzésen,
  • biztosítja, hogy az Önkéntes Tanárok a 2013/2014-es, 2014/2015-ös és 2015/2016-os tanév folyamán alsó és felső tagozaton évfolyamonként minimum 2-2 osztály számára, osztályonként két alkalommal 90 perces foglalkozásokat tartsanak (összesen 8 alkalom / tanév), melynek keretében a Programban elsajátított ismereteket közvetítik a diákok számára;
  • biztosítja, hogy a diákok kitöltsék a Programmal kapcsolatos kérdőíveket.
  • Minden tanév végén összesített írásbeli beszámolót ad a United Way Alapítványnak, amelyben beszámol arról, hogy hány diák vett részt az adott tanévben a programban, valamint a diákok által kitöltött teszteket és azok értékeléseit is eljuttatja az Alapítványhoz és legalább 10 db fotóval támasztja alá a program megvalósulását.

A pályázatban történő részvétel feltételei:

  • a pályázati adatlap helyes kitöltése és eljuttatása az alapítványhoz postai úton
  • általános iskolaként kell működnie az intézménynek
  • 2 önkéntes tanár kitöltött jelentkezési lapja 1 példányban aláírva

A pályázat ütemezése

A pályázat kiírása: 2013. június 1.
A pályázat beküldési határideje: 2013. október 4.
A pályázat elbírálásának határideje és közzététele: 2013. október 4.
A nyertes iskolák képzésen való részvétele: 2013. október 11.
A program indulása: 2013. november 1.
A program zárása: 2016. május 31.
Beszámoló, értékelő beküldése: 2016. június 15.

FONTOS!

A pályázatok esetében a beérkezési sorrendet vesszük figyelembe. Egy képzési időpontra 24 hely van, tehát maximum 12 iskolát tudunk nyertesnek kihirdetni. Ha a létszám betelt, az érvényes pályázatok nem vesznek el, átirányítjuk későbbi képzési napjaink egyikére. Kérjük, pályázatát az alábbi címre juttassa el:


Erőforrás Alapítvány United Way Magyarország,
1134 Budapest, Váci út 33. III. emelet

További információ kérhető:
Erőforrás Alapítvány – United Way Magyarország, Hermanovszki Szilvia programkoordinátor
Telefon: 06/34-318-265; Fax: 06/34-318-265; E-mail: szilvia.hermanovszki@unitedway.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2021.07.31.
Totyik Tamás: Ha nem cselekszik azonnal, a kormánynak vállalnia kell a felelősséget a közoktatás padlóra küldéséért
A Nemzeti alaptanterv bevezetése, az iskolák tömeges kiszervezése (egyházi fenntartású iskolák számának drasztikus megemelkedése), a köznevelési rendszer szétszabdalása (óvodák fenntart...
(Forrás: mérce)
--
2021.07.31.
A harzbergi demokratikus iskola. Benedikt Hageneder írása
gy csoport tanítóképzős diák a bécsi egyházi tanárképző főiskolán (Kirchliche Pädagogische Hochschule – KPH – Wien/Krems) úgy döntött, hogy nem elégszik meg a főiskola nyújtotta...
(Forrás: tani-tani online)
--
2021.07.31.
Kilenc órai iskolakezdést és tanári béremelést - 12 pontos oktatási tervet fogalmazott az ADOM
Az ADOM Diákmozgalom utcai és online aláírásgyűjtésbe kezdett az általuk megfogalmazott 12 oktatási reformjavaslat mellett. A diákszervezet azt szeretné, ha a javaslataikat a jövő évi orsz...
(Forrás: eduline)
--
2021.07.28.
„NE MAGAS LÓRÓL TEKINTSÜNK LE A GYEREKEKRE, HANEM MERJÜNK VELÜK HUMORIZÁLNI” A tavalyi év egyik Szupertanár-jelöltjével beszélgettünk
Van, aki olyan őszinte lelkesedéssel, nyílt átéléssel beszél a munkájáról, hogy már néhány szavából átjön, mennyire imádja, amit csinál. Így van ez a tavalyi Szupertanár-jelölt Poly...
(Forrás: dívány.hu)
--
2021.07.28.
Takaró Mihály vezényletével alakítják át a NAT után a tanárképzést is
Az átalakítás a pedagógusképzés lebutítását vetíti előre a szakemberek szerint. „Egy tanárnak nyilvánvalóan nemcsak az érettségi tananyagot kell tudnia, hanem annál jóval többet....
(Forrás: hvg.hu)
--
2021.07.28.
A kormány nem megvédi, hanem pajzsként használja a gyerekeket
A gyermekek felhasználása politikai kampányokban nem újszerű, Magyarországon sajnos kifejezetten gyakori probléma. Nem ismeretlen jelenség, amikor politikusok óvodákban, iskolákban parádé...
(Forrás: mérce)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció internet irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep