Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2014. július 9. szerda, 11:55

Adatigénylés az osztályfőnöki képzésről


Ezúton tájékoztatom az ügy iránt érdeklődőket, hogy az Átlátszó adatkérő rendszerén keresztül a mai napon (07.09.) a következő információkat kértem a balatonőszödi osztályfőnöki képzés ügyében a Miniszterelnökségtől.

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

Tisztelt Miniszterelnökség!

AZ MTI híre szerint a külhoni magyar felsősök éve keretében egyhetes osztályfőnökképzést szervezett a Miniszterelnökség nemzetpolitikai államtitkársága Balatonőszödön. A Bethlen Gábor Alapkezelő tájékoztatása szerint a programot közreműködő szervezet bevonásával hajtják végre. Ezzel kapcsolatban szíveskedjenek tájékoztatni, hogyan került kiválasztásra programot bonyolító szervezet, illetve szíveskedjenek elektronikus másolatban részünkre a szervezettel kötött szerződést annak esetleges mellékleteivel együtt megküldeni.

A programmal magával kapcsolatban a következő kérdésekre szíveskedjenek válaszolni:

  • Melyik szakmai szervezet, illetve szakértő, és milyen szempontrendszer szerint állította össze a képzés programját, illetve működött közre ebben a munkában. Kérjük, az ezzel kapcsolatban keletkezett dokumentumokat szíveskedjenek részünkre elektronikus másolatban megküldeni.
  • Az érintett külhoni magyar pedagógusok szakmai, érdekképviseleti szerveit megkereste-e az államtitkárság a programmal kapcsolatban, illetve kikérte-e véleményüket, végzett-e valamilyen szükségletfelmérést? Az ezzel kapcsolatban keletkezett dokumentumokat kérjük, szíveskedjenek részünkre elektronikus másolatban megküldeni.
  • A nyertes pályázók kiválasztását milyen szervezet milyen kritériumok alapján végezte? Kérjük a döntésekkel kapcsolatban keletkezett dokumentumoknak – a személyes adatok kitakarásával – elektronikus másolatban történő megküldését.

Köszönettel

Szekszárdi Júlia
az Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesületének elnöke
www.osztalyfonok.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2021.05.06.
Nádori Gergely: Hogyan tovább?
Kiváló alkalom nyílik először is arra, hogy a jelenléti oktatásba is megpróbáljuk a jól működő digitális gyakorlatokat beemelni. Érdekes, hogy még mindig sok tanár fejében elválik ez...
(Forrás: tanárblog)
--
2021.05.06.
Az ITM államtitkára szerint előremutató, hogy ma már több nyolcadikos jelentkezik szakképzésbe, mint gimnáziumba
Pölöskei Gáborné szerint előremutató az arányok megváltozása, hiszen míg 3 - 4 évvel ezelőtt a nyolcadikosok 41 százaléka gimnáziumba jelentkezett, most a technikumokba jelentkeztek ennyin...
(Forrás: 444.hu)
--
2021.05.06.
A hatalom olyan konfliktusokba kergeti az iskolarendszer résztvevőit, amelyeket nem tudnak megoldani
Sokaknak most a megfertőződés kockázata és az egzisztenciájuk között kellett választaniuk azzal, hogy visszaküldik a gyerekeket az iskolákba, vagy tovább vállalják a megnövekedett gondoskod...
(Forrás: mérce)
--
2021.05.06.
A felkészült diákokat nem érhette meglepetés a történelemérettségin
A tesztfeladatok többségében egyszerű forrás-, ábra- vagy képelemzési kérdések kerültek elő – véleményezte a dolgozatot lapunk kérésére Nánay Mihály, a Történelemoktatók Szakmai...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2021.05.06.
Történelemtanárok Egylete: Az érettségin volt olyan kérdés, ami hiteltelen képet próbált sulykolni a Horthy-korszakról
Az idei középszintű történelemérettségi nem volt nehezebb a korábbi évekhez képest, számos ismert forrás és feladattípus került elő, de volt benne olyan esszékérdés a hűbériségrő...
(Forrás: telex)
--
2021.05.06.
Az olvasóvá nevelés a legfontosabb cél
A Magyar Katolikus Püspöki Kar megrendelésére egy egyedülálló irodalomtankönyv-sorozat született a középiskolás diákok részére. A katolikus irodalmi tankönyv céljairól, módszertaná...
(Forrás: vasarnap.hu)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció internet irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep