Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2015. február 22. vasárnap, 21:27

Konfliktuskezelés az iskolában

A Dinasztia Tankönyvkiadó szeretettel várja Önt és érdeklődő kollégáit
2015. március 6-7-én a

Konfliktuskezelés az iskolában – A konstruktív konfliktuskezeléshez
szükséges pedagógus kompetenciák fejlesztése

című 30 órás, akkreditált pedagógus továbbképzésére.
(alapítási engedély száma: 957/177/2013)

A tréning elvégzéséről végbizonyítványt adunk!
A tanfolyam 30 kreditpontot ér!

Helyszín: Patrona Hungariae Általános Iskola 1096 Budapest, Knézich u. 3-13.

A tanfolyam ára: 30 000 Ft/fő
Dinasztia Klub tagoknak1 a részvételi díj csak 20.000 Ft!

A tanfolyam időbeosztása: pénteken 10 – 18 óráig, szombaton 8 – 17 óráig

Jelentkezés: a kiadó honlapján keresztül.

Jelentkezési határidő: 2015. február 27.

A jelentkezéseket beérkezési sorrendben fogadjuk.

A tanfolyam tematikája2

  • Kapcsolatok és konfliktusok a tanulókkal, tanulócsoportokkal, pedagógusokkal, iskolavezetőkkel, szülőkkel, más szakmák képviselőivel – saját élmények, tapasztalatok tanulságai
  • A konstruktív konfliktuskezeléshez szükséges kompetenciák fejlesztése (pozitív énkép, kongruencia, asszertivitás, kommunikáció, kooperáció, kreativitás, reflektivitás)
  • Értékkonfliktusok, erkölcsi dilemmák
  • Konfliktuskezelő stratégiák (versengő. alkalmazkodó, elkerülő, kompromisszumkereső, problémamegoldó)
  • A konfliktuskezelés néhány bevált modellje

1Akár most is jelentkezhet klubtagnak! A tagság feltételeiről, előnyeiről bővebben honlapunkon olvashat

2A tanfolyam programját az OFOE munkatársai állították össze

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Vissza
Sajtófigyelő
2022.09.23.
Lannert Judit: A gyerekeink jövőjének ne a saját múltunkat képzeljük el
Recseg-ropog a világ tartószerkezete, nem ok nélkül gondolják sokan, hogy a klímaválság, a koronavírus-járvány és az új európai háború az új hét csapás, és ki tudja, milyen nehézs...
(Forrás: g7.hu)
--
2022.09.23.
Rétvári: A Nemzeti alaptantervben jelentősen csökkentettük a tanulói terheket
„Nem nemzeti, mert ekkora mennyiségű tananyag az adott korosztály legalább kétharmada számára nem elsajátítható, őket a nemzetből mintegy kirekeszti. Nem alaptanterv, mert a tanítást teljes...
(Forrás: hvg.hu)
--
2022.09.23.
Minőségi kulturális élmény elsőtől nyolcadik osztályig
Októbertől lehet pályázni az európai viszonylatban is egyedülálló Lázár Ervin-programra, amelynek célja, hogy szociális helyzettől függetlenül évente legalább egyszer minden 1–8. é...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2022.09.23.
Geszti: „Tanári diplomám most dörömböl a fiókban, és emlékeztet rá, hogy szolidaritást kell vállalni velük”
„Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy ISKOLA, ahol becsülték a tudást, a tehetséget, a szorgalmat, a jellemet – és becsülték a tanárokat is. Ebben az ISKOLÁBAN tanított a regényb...
(Forrás: hvg.hu)
--
2022.09.22.
SZTRÁJK: MIÉRT KELL FOLYTATNI? MIT ÉRTÜNK EL EDDIG?
A kormány csak arra vár, hogy kifáradjunk, lelombozódjunk, elveszítsük a lendületet. Ezt nem szabad megengedni!De van egy sokkal jobb érvünk. Bár érdemtelenül keveset beszélünk róla, de...
(Forrás: Ne dolgozz ingyen!)
--
2022.09.21.
Óvodapedagógus-hiány: Minden nyolcadik állás betöltetlen Budapesten
A G7 készített egy részletes összeállítást a fővárosi önkormányzatok válaszaiból. A gazdasági portál az óvodapedagógusok helyzetéről érdeklődött, az óvodák – a bölcsődékkel...
(Forrás: 24.hu)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep