Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2015. február 22. vasárnap, 21:27

Konfliktuskezelés az iskolában

A Dinasztia Tankönyvkiadó szeretettel várja Önt és érdeklődő kollégáit
2015. március 6-7-én a

Konfliktuskezelés az iskolában – A konstruktív konfliktuskezeléshez
szükséges pedagógus kompetenciák fejlesztése

című 30 órás, akkreditált pedagógus továbbképzésére.
(alapítási engedély száma: 957/177/2013)

A tréning elvégzéséről végbizonyítványt adunk!
A tanfolyam 30 kreditpontot ér!

Helyszín: Patrona Hungariae Általános Iskola 1096 Budapest, Knézich u. 3-13.

A tanfolyam ára: 30 000 Ft/fő
Dinasztia Klub tagoknak1 a részvételi díj csak 20.000 Ft!

A tanfolyam időbeosztása: pénteken 10 – 18 óráig, szombaton 8 – 17 óráig

Jelentkezés: a kiadó honlapján keresztül.

Jelentkezési határidő: 2015. február 27.

A jelentkezéseket beérkezési sorrendben fogadjuk.

A tanfolyam tematikája2

  • Kapcsolatok és konfliktusok a tanulókkal, tanulócsoportokkal, pedagógusokkal, iskolavezetőkkel, szülőkkel, más szakmák képviselőivel – saját élmények, tapasztalatok tanulságai
  • A konstruktív konfliktuskezeléshez szükséges kompetenciák fejlesztése (pozitív énkép, kongruencia, asszertivitás, kommunikáció, kooperáció, kreativitás, reflektivitás)
  • Értékkonfliktusok, erkölcsi dilemmák
  • Konfliktuskezelő stratégiák (versengő. alkalmazkodó, elkerülő, kompromisszumkereső, problémamegoldó)
  • A konfliktuskezelés néhány bevált modellje

1Akár most is jelentkezhet klubtagnak! A tagság feltételeiről, előnyeiről bővebben honlapunkon olvashat

2A tanfolyam programját az OFOE munkatársai állították össze

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2020.11.25.
Egyházi kézbe szervezné ki a kormány a tanítóképzés nagyobb részét
Nem elképzelhetetlen, hogy a tanítónak felvett hallgatók több mint fele egyházi intézmény diákja legyen. A kormány kifejezett szándéka, hogy a pedagógusképzésben az egyházak sokkal fontosabb...
(Forrás: hvg.hu)
--
2020.11.22.
Digitális oktatás – áram és eszköz nélkül
Az őszi iskolabezárás sokak szerint borítékolható volt. Különböző pedagógus-szakszervezetek rendszeresen kérték a kormányt, hogy minél előbb zárják be az oktatási intézményeket. A...
(Forrás: index)
--
2020.11.22.
Attól, hogy valami kényelmetlen, még nem trauma!
Valóban, változtatni a megszokott életformán kényelmeltlen: sok dolgot nem lehet rutinból csinálni, új szokásokat kell kialakítani, másféle kihívásokkal kell szembenézni. Kényelmetlen,...
(Forrás: alterkata)
--
2020.11.22.
Dacolunk a trenddel: maszkot erőltetnek a fogyatékkal élőkre is
Hiába sok esetben megoldhatatlan feladat számukra a kötelező maszkhasználat, az operatív törzs elutasította az autisták, illetve a súlyos értelmi fogyatékossággal élők hozzátartozóinak...
(Forrás: index)
--
2020.11.22.
Csapó Benő: Évekig tarthat behozni a diákok lemaradását, amit a távoktatás okoz
Csapó Benő, az SZTE Neveléstudományi Intézetének egyetemi tanára szerint a tavaszi távoktatás miatt Magyarországon is van lemaradás, és bár pontos eredményeket csak 2–3 éve múlva kapnak...
(Forrás: szeged.hu)
--
2020.11.21.
Tantermen kívüli digitális oktatás. Braun József írása
2020. március 12-én az a sajátos és – csak különféle katasztrófák idejéről ismerős – helyzet adódott, hogy egyik napról a másikra, péntekről hétfőre sutba kellett vágni szinte...
(Forrás: Tani-tani online)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus óraterv ünnep