Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2015. június 1. hétfő, 10:48

Pályázati Felhívás Ingyenes Pedagógus Továbbképzésre
Általános iskolák számára – Budapesti helyszínen

A pályázat kiírója: Erőforrás Alapítvány – United Way Magyarország
A pályázat neve: „Épen, elevenen!”
A pályázat témája: United Way Magyarország Gyermekbiztonsági Programja
A pályázat célja: A pályázó intézmények a United Way Biztonságos Iskola Program képzésén vesznek
részt 2014. június 26-án Budapesten, majd a képzést követő három tanévben
iskolájukban működtetik a programot.
A pályázók köre: Általános iskolák
Biztonságos Iskola Program: A program célja, hogy a 7-14 éves korú gyermekek körében bekövetkező balesetek – az otthon és az intézmény környezetében történő, elkerülhető balesetek pl. égés, zuhanás, esés, mérgezés stb. – számát csökkentse, azáltal, hogy a gyermekeknek a veszélyes helyzetekkel kapcsolatos hozzáállását, óvatosságát igyekszik formálni, kialakítani. A program osztályonként 2 alkalmas, egymásra épülő, együttműködést fejlesztő, játékos, izgalmas, a drámapedagógia és a csoportmunka eszközeit használó interaktív tanulás.

A program megvalósításában a pályázat kiírója vállalja, hogy

  • 8 kreditet érő, ingyenes, egynapos képzés során iskolánként 2 tanárral megismerteti a programot (teljes ellátással), a programról bővebben.
  • program oktatócsomagját biztosítja minden képzésen részt vevő iskolának. Galéria
  • tagságot biztosít a résztvevő pedagógusoknak a United Way Önkéntes Tanári Hálózatában,
  • az intézményeknek részvételi lehetőséget biztosít a United Way további zárt pályázati lehetőségeiben.

A program megvalósításában a pályázó vállalja, hogy

  • biztosítja a 2 Önkéntes Tanár részvételét a meghirdetett képzésen,
  • biztosítja, hogy az Önkéntes Tanárok a 2015/2016-os, 2016/2017-es és 2017/2018-as tanév folyamán alsó és felső tagozaton évfolyamonként minimum 2-2 osztály számára, osztályonként két alkalommal 90 perces foglalkozásokat tartsanak (összesen 8 alkalom / tanév), melynek keretében a Programban elsajátított ismereteket közvetítik a diákok számára;
  • biztosítja, hogy a diákok elvégezzék a Programmal kapcsolatos teszteket;
  • minden iskolaév végén összesített írásbeli beszámolót ad az Alapítványnak, hogy hány diák részére került közvetítésre a program, eljuttatja az Alapítvány részére a diákok által kitöltött teszteket és értékeléseit; valamint min. 10 képpel támasztja alá a program megvalósulását.

A pályázatban történő részvétel feltételei:

  • a pályázati adatlap helyes kitöltése és eljuttatása az alapítványhoz postai úton
  • általános iskolaként kell működnie az intézménynek
  • 2 önkéntes tanár kitöltött jelentkezési lapja 1 példányban aláírva

A pályázat ütemezése

A pályázat kiírása: 2015. május 1.
A pályázat beküldési határideje: 2015. június 15.
A pályázat elbírálásának határideje és közzététele: 2015. június 16.
A nyertes iskolák képzésen való részvétele: 2015. június 26.
A program indulása: 2015. szeptember 1.
A program zárása: 2018. május 31.
Beszámoló, értékelő beküldése: 2018. június 15.

FONTOS!

A pályázatok esetében a beérkezési sorrendet vesszük figyelembe. Egy képzési időpontra 24 hely van, tehát maximum 12 iskolát tudunk nyertesnek kihirdetni. Ha a létszám betelt, az érvényes pályázatok nem vesznek el, átirányítjuk későbbi képzési napjaink egyikére. Kérjük, pályázatát az alábbi e-mail címre, eredeti példányát pedig postacímünkre juttassa el:

szilvia.hermanovszki@unitedway.hu
Erőforrás Alapítvány United Way Magyarország,
1134 Budapest, Váci út 33. III. emelet

További információ kérhető:
Erőforrás Alapítvány – United Way Magyarország, Hermanovszki Szilvia programkoordinátor
Telefon: 06/70-504-6004; E-mail: szilvia.hermanovszki@unitedway.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2021.01.18.
A tankerületek akkor sem hajlandók bezárni az iskolát, ha egy pedagógus meghal
Egy általános iskola iskolapszichológusa megrendülten mesélt a 444-nek arról, hogyan veszítették el az egyik szeretett tanítójukat koronavírusban, aki az iskolában fertőződött meg több...
(Forrás: 444.hu)
--
2021.01.18.
Gondolatok a tanárképzési reformról. A szükséges és a lehetséges. Gortva János hozzászólása Falus Iván írásához
Az életpályamodell ma nem ismeri el az egyéni teljesítményt, például az innovációt és a tudományos fokozat megszerzését, nem teszi lehetővé az egyes fokozatok közötti várakozási idő...
(Forrás: tani-tani online)
--
2021.01.17.
Van olyan óvoda, ahova közmunkások mennek be a gyerekekre vigyázni
Az egyébként sem rózsás helyzetet pedig még két kormányrendelet is nehezíti, amiknek súlyos következményei lehetnek a gyerekekre nézve. Az egyik, hogy a gyerekek a 6 éves kort elérve automatikusan...
(Forrás: 444.hu)
--
2021.01.17.
A Z generáció is jócskán megsínyli a járványt
Az említett generáció – életkorából fakadóan – egészségügyi szempontból kevésbé kitett a koronavírusnak, mint az idősebb korosztályok, hiszen hordozóként vannak leginkább számon...
(Forrás: Infostart)
--
2021.01.17.
Mit tegyünk, ha túl sok időt tölt a gyerek internetezéssel?
Lehet őket félteni, sőt kell is, de egyvalamit nem tehetünk: nem zárhatjuk ki az internetet a gyerekeink életéből, hiszen ma már a neten keresztül tanulnak, szórakoznak, tartják a kapcsolatot...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2021.01.17.
„A kormány mindannyiunkat megrövidít” – Tiltakozik az egyetemek alapítványba szervezése ellen a PDSZ
Úgy vélik, a szakképzésben dolgozók kálváriája, majd az SZFE szétverése annak az előképe volt, ami a magyar egyetemekre vár most. „Az egyetemek alapítványba történő átszervezése...
(Forrás: Népszava)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus óraterv ünnep