Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2015. október 2. péntek, 7:09

Tanárok éjszakája – az élményalapú oktatásért

Múzeumpedagógiai eszközökkel segíteni az iskolai oktatási-nevelési tevékenységet – ez a célja a Budapesti Történeti Múzeum és a Szembenézés Alapítvány programjának.

A Vármúzeum kiállításain és a „Hűlt helyek – múltfaggató séták a Várban” programban résztvevők a középkor és a főváros történetének, kultúrájának múzeumi és tereplehetőségeit az élményalapú oktatás szemszögéből, a pedagógusok számára hasznosítható módon ismerhetik meg. Az egyedülálló enteriőrrel és gyűjteménnyel, valamint a terepen végezhető munkával ismerkedés interaktív program.

A szervezők nem pusztán ismeretátadásra készülnek, hanem interaktív, párbeszéddel alakuló együttlétre, kölcsönös bemutatkozásra – közös gondolkodás, közös munka megalapozására.

Helyszín:

BTM Vármúzeum, Budavári Palota E épület 1014 Budapest Szent György tér 2.

Időpontok:

2015. október 03. 17.00 óra

2015. november 13. 15.30 óra

A regisztrációhoz kötött, tanárok számára díjmentes programra itt lehet jelentkezni.

Részletek itt. Levelezési cím: varseta2015@gmail.com

Egy üzenet

  1. Jó este volt. Köszönjük azoknak, akik eljöttek.
    Készülünk a következő találkozásra és várunk másokat is november 13-án.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Vissza
Sajtófigyelő
2022.09.29.
Bódis Kriszta – Hegymenet (podcast)
Hogyan működik az a program, amely egy reménytelen cigánytelepről is képes ott született gyerekeket az egyetemig elvezetni? És mi motiválja, mi hajtja a Van helyed rendszer megalkotóját munk...
(Forrás: Az élet, meg minden podcast)
--
2022.09.29.
L.Ritók Nóra: Amit a jövő hozhat
Ám ahhoz, hogy a családjukból kiemelt gyerekek stabilizálódjanak, nagyon erős szakmai segítség kellene. Ezek a kicsik-nagyok mind traumatizáltak, szörnyű dolgokon mentek keresztül, és egé...
(Forrás: viszont.hu)
--
2022.09.29.
Gyarmathy Éva: „A munka világa is kreatív agyakért kiált”
Fontos a tér, az alkotó klíma, de nem hiányozhat a kreativitásból a kidolgozás, a befektetendő munka – a kreatív működés „kemény része”. Meg kell tanulni módszeresen gondolkodni....
(Forrás: g7.hu)
--
2022.09.29.
Fenyő D. György: Nagyságrendekkel kevesebb tananyagot kellene megtanítani az iskolában
Amikor 2006-ban az Európai Unió – a tagállamok jogkörében hagyva az oktatást – megfogalmazta az egész életen át tartó tanulás követelményét, egyúttal meghatározta, melyek azok a kulcskompetenci...
(Forrás: g7.hu)
--
2022.09.29.
Egy gödöllői elitgimnázium diákjai nem akarnak iskolába járni a tarthatatlan állapotok miatt
A gimnáziumban július óta felújítások zajlanak, amelyek csak az év végére fejeződhetnek be, így a tanítás úgy kezdődött el, hogy közben dolgoznak az intézményben. Korábban több sz...
(Forrás: 24.hu)
--
2022.09.29.
Berendelték a tankerülethez a gödöllői igazgatót, az iskola előtt tüntetnek a szülők, diákok
A tankerületvezető nem ment el az általa összehívott szülői fórumra, ehelyett berendelte a tető nélküli gimnázium igazgatóját. Az iskola előtt szülők, gyerekek tüntetnek, és várjá...
(Forrás: hvg.hu)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep