Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2020. május 6. szerda, 19:53

Láthatatlan kiállítás – VAKon-line

Online érzékenyítő program, mely tökéletes kiegészítője a digitális oktatásnak!

Interaktív, ismeretterjesztő, érzékenyítő.

A Láthatatlan Kiállítás a felmerülő igényeket kielégítendő, összeállította online iskolai, óvodai programját, melynek keretén belül lehetőség van „élőben” találkozni olyan látássérült személyekkel, akik a Láthatatlan Kiállításon vezetnek túrákat. A jelen helyzetre való tekintettel azonban, most más tartalommal, de mégis láthatóvá teszik a láthatatlant – rendhagyó módon otthonról, online.

VAKon-line programunk tematikáját rugalmasan állítottuk össze, ügyelve arra, hogy a diákok, gyerekek érdeklődési köréhez a lehető legnagyobb mértékben illeszkedjen, ugyanakkor oktató jellegét se veszítse el az óra. Az interaktivitást mindezek mellett, kérdések buzdításával és közös „együtt gondolkodással” érjük el.

A program kiválóan beilleszthető osztályfőnöki óra, társadalmi, állampolgári ismeretek, etika/hit-és erkölcstan, hon és népismeret, természetismeret, rajz és vizuális kultúra, technika, életvitel és gyakorlat, környezetismeret, állampolgári ismeretek, biológia, digitális kultúra, testnevelés-sport, angol és más óra programjába is a tematika igazításával.

Időtartam: 45 perc

Technikai követelmény: az iskola által használt rendszerhez csatlakozva meghívással (pl Google meet programba való behívással, linkmegosztással).

Amennyiben online videó technikai okok miatt nem elérhető, csak hang alapú óra megtartását is tudjuk vállalni. Az órán legalább egy fő tanár jelenléte szükséges.

Elérhető nyelvek: magyar, angol (az óra teljes időtartama alatt magyar vagy angol nyelven zajlik a kommunikáció)

Olvasson bővebben programunkról a Láthatatlan Kiállítás weboldalán.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2022.01.25.
Tanügyi intézkedés nincs, de sok iskolában alig van tanár, aki tanítana
Tanügyi intézkedés jelenleg egy iskolában sincs, ugyanis nemrég módosultak a karanténszabályok, az oltatlanokra öt nap karantén vár, aki viszont be van oltva és nincs pozitív teszteredmé...
(Forrás: Eduline)
--
2022.01.25.
Ránki Sára: ELBALTÁZOTT ÍRÁSBELIK
Összegezve: az idei felvételi feladatsor sem azt kéri számon, amit tanítunk. Nem indulnak a gyerekek egyenlő esélyekkel, eleve nem tudnak egyenlő esélyekkel indulni. Gondoljunk a Covid okozta...
(Forrás: Jelen)
--
2022.01.25.
A kormány szeretné, ha úgy sztrájkolnának a tanárok, hogy azért tanítanak is közben
Nem jutott eredményre a kormánnyal folytatott tárgyalások során a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezetének és a Pedagógusok Szakszervezetének közös sztrájkbizottsága. Pedig már hónapok...
(Forrás: 444.hu)
--
2022.01.25.
UZSALYNÉ PÉCSI RITA A TRANSZHATÁSRÓL, AZ OKOSESZKÖZMENTES ISKOLÁKRÓL ÉS A SZÜLŐI MINTÁRÓL
Hirtelen lett az életünk része a kütyüvilág, nem alakult még ki a kultúrája, nem vagyunk tudatosak. Sikeres elvonót irányító kutató is van olyan, aki azt mondja magáról, hogy maga is leszok...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2022.01.24.
„A feladatsorok összeállítói egyáltalán nem vettek tudomást arról, mi történt az elmúlt két évben\"
Ezekkel a feladatokkal ki lehet deríteni, hogy egy diák tudja-e, mi a különbség a képző, a jel és a rag között, vagy felismer-e egy magas hangrendű szót. Arról viszont semmit nem tudunk meg...
(Forrás: Eduline)
--
2022.01.24.
Ónody-Molnár Dóra: TÖMEGESEN KERÜLNEK KI AZ ISKOLÁKBÓL OLYAN FIATALOK, AKIK NEM TUDNAK SEM ÍRNI, SEM OLVASNI, SEM SZÁMOLNI – 2. rész
A tanárok szavaiból kiderül: nem a „lemorzsi” miatt csökken a statisztikában a buktatások száma, hanem azért, mert az elszegregálódó iskolákban a pedagógusok felhagytak a buktatással...
(Forrás: Jelen)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció internet irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep