Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2005. november 1. kedd, 10:17
Címkék:

Pályázat kulturális programok támogatására

A Fővárosi Közoktatásfejlesztési Közalapítvány pályázatot ír ki a főváros területén működő óvodák nevelési programjában, illetve iskolák, középiskolai kollégiumok pedagógiai programjában megfogalmazott célokra – ezen belül a gyermekek esztétikai érzékének fejlesztésére –, kulturális programok támogatására.
Pályázni lehet:

1. A gyermekek esztétikai érzékének, kézügyességének fejlesztését, valamint hagyományok ápolását elősegítő eszközök beszerzésére (fogyóanyagok vásárlását nem támogatják) és kulturális programok megvalósítására.

Pályázók köre: óvodák, általános iskolák 1-4. évfolyamai.

2. A 2006. évben esedékes kulturális események (színház, múzeum, koncert, valamint egyéb kulturális programok) belépőjegyeinek vásárlására, illetve csoportos útiköltségre.

Pályázók köre: iskolák 5-14. évfolyamai, középiskolai kollégiumok.

Minden intézmény csak egy pályázatot nyújthat be, melynek keretében mindkét pontra pályázhat.

A pályázat feltétele:

A pályázó vállalja, hogy a kulturális programokra, előadásokra felkészítik a diákokat, és biztosítják minden alkalommal a tanári kíséretet. A pályázók pályázatukban részletesen ismertetik, mely előadásokat kívánják megnézni, valamint elképzelésüket arról, hogy a gyerekeket, diákokat az előadásokra hogyan készítik fel.

A pályázótól a Közalapítvány pályázati díjat kér, melynek összege: 8000 Ft (amely nyertes pályázat esetén az önrészben elszámolható).

A pályázat beadási határideje: 2005. november 21. (postára adás napja).

További információk

A támogatás keretösszege: 60 millió forint.

A kötelező önrész összege a Közalapítványtól kért támogatás 10%-a!

A pályázatokat a Kuratórium által felkért szakértők, illetve szakmai bizottság értékeli.

A pályázatok támogatásáról a Bizottság javaslata alapján a Kuratórium dönt legkésőbb 2005. december 21-ig. Döntés után a nyertesek listája a közalapítvány honlapján (http://www.fkfk.hu) lesz olvasható.

Az elnyert támogatás felhasználására a támogatási szerződés aláírását követően kerülhet sor.

Pályázni csak az erre a célra rendszeresített adatlapon lehet, mely a hozzá tartozó pályázati útmutatóval együtt letölthető a http://www.fkfk.hu címről.

Továbbá az adatlap és a pályázati díj befizetéséhez szükséges csekk átvehető a Főpolgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Irodáján (1052 Bp., Bárczy I. u. 1-3.).

A pályázatokat 3 példányban a Fővárosi Közoktatásfejlesztési Közalapítvány címére kell megküldeni. Cím: 1364 Budapest, Pf.: 3.

A titkárság elérhető a 327-1857 és a 327-1563 telefonszámon.

Kapcsolódó linkek

Fővárosi Közoktatásfejlesztési Közalapítvány

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Vissza
Sajtófigyelő
2022.11.26.
ORSZÁGOS AZ ELÉGEDETLENSÉG – AZ ŐSZI TILTAKOZÁSI HULLÁM 2000 ESEMÉNYE LÁTHATÓ TÉRKÉPÜNKÖN
napi térképek után most elkészült az őszi tiltakozások – sztrájkok, polgári engedetlenség, élőláncok, szolidaritási akciók – egyesített térképe. A térképen mintegy 300 telep...
(Forrás: ckpinfo)
--
2022.11.24.
Toplistás tankerületi vezetők: mindenki kétmillió forintnál nagyobb jutalmat kapott
„Bár Hajnal Gabriella, a Klebelsberg Központ vezetője áll a tankerületi hierarchia csúcsán, meglepő módon az 1,7 milliós összeggel nem ő kapta a legmagasabb motivációs elismerést 2021...
(Forrás: Magyar Narancs)
--
2022.11.24.
Súlyos bizonyítványt kapott a magyar oktatás
Egy új uniós jelentés adatokkal bizonyítja a magyar oktatás teljes kudarcát: az iskolai eredmények romlanak, az oktatásra fordított állami pénz kevés, egyre többen hullanak ki idő előtt...
(Forrás: hvg.hu)
--
2022.11.24.
Kampányt hirdetett egy pedagóguscsoport, hogy kiderüljön, mit (nem) tud venni egy tanár a nettó órabéréből
Akciókampányt hirdetett a Pedagógus Egység nevű, a tanársztrájkhullám támogatására alakult csoport, hogy minél többeket rávegyen arra, hogy a nettó órabérét kiszámolva szembesüljö...
(Forrás: Mérce)
--
2022.11.23.
AZ UKRAJNAI MENEKÜLT GYEREKEKNEK NEM FELZÁRKÓZTATÁSRA, HANEM POZITÍV ÉLMÉNYEKRE LENNE SZÜKSÉGÜK AZ ISKOLÁBAN
Milyen szerepet tölthet be a művészet az oktatásban? Hogyan használható a kreatív pedagógia eszköztára a hátrányos helyzetű gyerekek tanulási folyamataiban? Hogyan segíthetnék a külö...
(Forrás: Qubit)
--
2022.11.23.
„Komfortot találok a vagdosásban” – pánik, önsértés és mentális zavarok a gyermekeknél
„Kisebb lett a világ”, „ha valaki rámnéz, sírni tudnék”, „el akarok tűnni valahova”, „addig ütöm a bordáimat, amíg be nem húzódnak”, „nem lenne-e könnyebb, ha nem lenné...
(Forrás: Mandiner)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep