Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2005. július 6. szerda, 14:14
Címkék:

Biztonság és elfogadás

Kincsesház Általános és Középiskola

Ön a legjobb iskolát szeretné gyermekének? A Kincsesház magán általános és középiskola évente 175 nap sikert, biztonságot, elfogadást kínál befogadó, szakértő pedagógusokkal, iskolaváltás és stressz nélkül. 2006. szeptember 1-jén nyílik a Kincsesház magán általános és középiskola Budapesten, a XII. kerületben.

A Kincsesházról

Vállaljuk a családias légkörű, szeretetteljes hangulatú iskolában történő nevelést, oktatást a 6. évfolyamtól az érettségiig. Pedagógiai tevékenységünk középpontjában az áll, hogy olyan környezetet biztosítsunk a tanulókkal való foglalkozásaink során, amelyben tanulóink sikerélményekhez juthatnak. Tantervünk szerkezetében és tartalmában is úgy épül fel, hogy bármelyik évfolyam átjárható a közoktatásból. Tevékenységünk kiemelkedő részét képezi az is, hogy az általunk biztosított nyugodt, stabil iskolai környezet segítségével állandó pedagógusi gárdával, folyamatos pedagógiai munkánkkal az érettségiig eljuttassuk tanulóinkat, amelynek birtokában felsőoktatási intézményekben tanulhatnak tovább.

Illusztráció

A szakmai alapozó képzés, amely a középiskolai évfolyamokon folyik, azon tanulók számára ad segítséget a pályaválasztásban, akik nem feltétlenül felsőoktatási intézményekben kívánnak szakmai felsőfokú képzettséget szerezni érdeklődésük vagy éppen egyéni adottságuk miatt. E tanulókat a munkaerőpiac állandó változásait figyelembe véve segítjük pályaválasztásukban konkrét szakképesítési lehetőségek koordinálásával.

E céljainkat kis létszámú osztályokban (10-12 fő), barátságos iskolai környezetben (évfolyamonkénti egy-egy osztály működtetésével), a 11–18 éves korosztály egységes nevelési feladatait figyelembe véve érjük el.

Pedagógiai feladatainkat tanórai rendszerben elsősorban a tanulók differenciált oktatásával, az egyéni haladási ütem biztosításával és kiemelt motivációs környezetben látjuk el. A megismerő képességek fejlesztésével a művészeti tehetségek kibontakoztatását is fontos feladatunknak tartjuk. Művésztanáraink nagy szakértelemmel és gyakorlattal végzik ezt a munkát.

Az általános iskolai évfolyamokon a tantárgyak iránti szeretet elérésével kívánjuk biztosítani, hogy a középiskolai évfolyamokon az általános műveltség megszerzése mellett a tudás, ismeret specializálódhasson, a különböző érdeklődésű tanulók megalapozhassák szakmai képzésüket.

Pedagógiai tevékenységünk fontos területei a tanórán kívüli nevelési-oktatási lehetőségek. A sokféle szakköri foglalkozás igazodik a gyerekek érdeklődéséhez vagy éppen alakítja azt. Ugyanezt biztosítják a sport- és más szabadidős programok, az úszás, a színjátszókör és a kézműves foglalkozások is.

Iskolánkban többféle idegen nyelv tanulását is biztosítjuk. A KRESZ-oktatás mellett jogosítványszerzésre is van lehetőség.

Fontos feladatunknak tartjuk, hogy tanulóink a megszerzett tudás birtokában megállják helyüket a modern információs társadalomban is, ezért kiemelt oktatási terület az informatika. Lehetőséget adunk érdeklődő tanulóinknak az ECDL-vizsgára való felkészülésre. Ugyanígy a középszintű érettségire való felkészítés mellett több tárgyból is emelt szintű vizsgákra készítjük fel középiskolásainkat. Sikeres tanulási folyamatot szervezünk a tehetséges tanulók számára, felkészítjük tanulóinkat az iskolatípusnak megfelelő helyi és országos tantárgyi és komplex versenyekre.

Új diákok felvétele

2006. szeptember 1-jén nyílik a Kincsesház Általános és Középiskola Budapesten, a XII. kerületben (1124 Budapest, Hegyalja út 130.).

A 6–12. évfolyamra jelentkezni az alábbi telefonszámon lehet:
(06) 20-352-3601.

(X)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2020.11.27.
Marad a kötelező 50 óra az érettségi előtt, de hogyan teljesíthető?
A mostani helyzetben az iskolák a fennmaradt közösségi szolgálatos órák erejéig az online iskolai folyamatokba is bevonhatnak titeket (pl. online tananyaghoz segédanyagok készítése), segí...
(Forrás: eduline)
--
2020.11.27.
Új iskolatípus: általános iskola után rögtön az egyetem előszobájába mehetnek a gyerekek
Az új oktatási program keretében mind a közép- és felsőfokú oktatási tartalmakat, mind a duális képzést összehangolják, utóbbi azért lehet szerencsés, mert a tanulók a felsőfokú du...
(Forrás: hvg.hu)
--
2020.11.27.
A tanítóképzőket lenyelik az egyházak, a tanárképzés lassan összeomlik
Megtört a császári átok és megszületett az egyetem – mondogatták 2016-ban Egerben az akkor Eszterházy Károly Főiskolán, miután az intézmény egyetemi rangot kapott a kormánytól. Az „á...
(Forrás: hvg.hu)
--
2020.11.25.
Egyházi kézbe szervezné ki a kormány a tanítóképzés nagyobb részét
Nem elképzelhetetlen, hogy a tanítónak felvett hallgatók több mint fele egyházi intézmény diákja legyen. A kormány kifejezett szándéka, hogy a pedagógusképzésben az egyházak sokkal fontosabb...
(Forrás: hvg.hu)
--
2020.11.22.
Digitális oktatás – áram és eszköz nélkül
Az őszi iskolabezárás sokak szerint borítékolható volt. Különböző pedagógus-szakszervezetek rendszeresen kérték a kormányt, hogy minél előbb zárják be az oktatási intézményeket. A...
(Forrás: index)
--
2020.11.22.
Attól, hogy valami kényelmetlen, még nem trauma!
Valóban, változtatni a megszokott életformán kényelmeltlen: sok dolgot nem lehet rutinból csinálni, új szokásokat kell kialakítani, másféle kihívásokkal kell szembenézni. Kényelmetlen,...
(Forrás: alterkata)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus óraterv ünnep