Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2008. január 28. hétfő, 18:33
Címkék:

Pályázat budapesti középiskoláknak

A Klamm háborúja ingyenes bemutatása

A Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház új bemutatója, a Klamm háborúja osztályteremszínház: valódi tere egy iskolai osztályterem. A színház pályázatot hirdet budapesti középiskolák számára az előadás ingyenes bemutatására.

Amit kérnek: egy hagyományos iskolai osztályterem, egy hagyományos középiskolai osztály mint közönség, két tanítási óra. (Az előadás időtartama 55 perc, melyet beszélgetés követ az alkotókkal.)

Pályázni 2008. február 20-ig a színház honlapján megtalálható pályázati adatlap elküldésével lehet.

További információ:
Végvári Viktória művészeti titkár
Tel.: (06-1) 332-2585
E-mail: kolibri[kukac]szinhaz[pont]hu
Levélcím: Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színház
1061 Jókai tér 10.

„Tisztelt Klamm tanár úr!
Ezennel átnyújtjuk önnek a hadüzenetet. Háborút indítunk Ön ellen, mert Ön a felelős azért, hogy diáktársunk és barátunk, Szasa, a tavalyi érettségi előtt tragikus módon véget vetett az életének! Mindenki tudja, hogy miért lett öngyilkos: azért, mert Ön, tanár úr, nem volt hajlandó megadni neki a hármast, a német záródolgozatára. Hiába könyörgött érte személyesen, hiába kérlelték a szülei, hiába kérték a többi tanárok, Ön nem kegyelmezett, pedig tudta jól, hogy ezzel aláírja a Szasa halálos ítéletét. Gyűlölte őt?! Irigyelte, hogy fiatal?!
Mi nem akarunk az ő sorsára jutni! Ha nem kér azonnal és nyilvánosan bocsánatot mindenkitől: kezdődik a háború! Győzzön a jobbik!

Tisztelettel:
A VII/a”

Egy üzenet

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2023.11.21.
A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin
Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2023.11.21.
Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban
A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg...
(Forrás: Eduline)
--
2023.11.21.
Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok?
Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó...
(Forrás: Eduline)
--
2023.07.17.
Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni
ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért
Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
„Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről
Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes...
(Forrás: szabadeuropa.hu)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep