Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2008. május 13. kedd, 7:35

Meseládikó és varázsláda

A dráma- és bábjáték oktatása óvodában és iskolában

A meseládikó és a varázsláda két komplex taneszköz, amely a Nemzeti Fejlesztés Terv H.E.F.O.P. 3.1.1. központi programjának keretén belül született. A meseládikóban található bábok, fajátékok, összeállítható bábkészlet az óvodás gyerekekben megmutatkozó egyéni képességek feltárását és azok kibontakoztatását segítik. A játékos, mesés keret lehetőséget ad az önkifejezésre, a nyelvi képességek kibontakoztatására, megerősítésére, a szorongások feloldására, leküzdésére, a magabiztosság elérésére, a különböző képességű gyerekek együttes munkájának megszervezésére, az együttműködésre, a kreativitás, a humorérzék, a képzelet, a fantázia fejlesztésére.

Meseládikó

A varázsládában található bábok és eszközök lehetővé teszik a különböző képességű iskolás gyerekek készség- és képességfejlesztését, az önkifejezést, az egyéni képességek feltárását és kibontakoztatását. A játékos feladatok, az együttes munka által esélyt ad a gyerekek számára a szociális hátrányok csökkentésére és a kulturális különbségek tolerálására.

Varázsláda

A bábozásra és drámajátékokra egyaránt alkalmas, tartalmilag nagyon gazdag taneszközökről, ezek beszerzési lehetőségeiről bővebben olvashat a www.alela.hu honlapon.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2023.11.21.
A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin
Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2023.11.21.
Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban
A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg...
(Forrás: Eduline)
--
2023.11.21.
Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok?
Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó...
(Forrás: Eduline)
--
2023.07.17.
Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni
ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért
Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
„Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről
Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes...
(Forrás: szabadeuropa.hu)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep