Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2008. május 13. kedd, 7:35

Meseládikó és varázsláda

A dráma- és bábjáték oktatása óvodában és iskolában

A meseládikó és a varázsláda két komplex taneszköz, amely a Nemzeti Fejlesztés Terv H.E.F.O.P. 3.1.1. központi programjának keretén belül született. A meseládikóban található bábok, fajátékok, összeállítható bábkészlet az óvodás gyerekekben megmutatkozó egyéni képességek feltárását és azok kibontakoztatását segítik. A játékos, mesés keret lehetőséget ad az önkifejezésre, a nyelvi képességek kibontakoztatására, megerősítésére, a szorongások feloldására, leküzdésére, a magabiztosság elérésére, a különböző képességű gyerekek együttes munkájának megszervezésére, az együttműködésre, a kreativitás, a humorérzék, a képzelet, a fantázia fejlesztésére.

Meseládikó

A varázsládában található bábok és eszközök lehetővé teszik a különböző képességű iskolás gyerekek készség- és képességfejlesztését, az önkifejezést, az egyéni képességek feltárását és kibontakoztatását. A játékos feladatok, az együttes munka által esélyt ad a gyerekek számára a szociális hátrányok csökkentésére és a kulturális különbségek tolerálására.

Varázsláda

A bábozásra és drámajátékokra egyaránt alkalmas, tartalmilag nagyon gazdag taneszközökről, ezek beszerzési lehetőségeiről bővebben olvashat a www.alela.hu honlapon.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2020.09.23.
Kásler múlt héten teljes táppénzt ígért a tanároknak, nem lett belőle semmi
A miniszter szavaival szemben a valóság az, hogy csak abban az esetben kapják meg a tanárok a teljes összeget, ha a tankerület vagy intézményvezető is úgy akarja. A Pedagógusok Demokratikus...
(Forrás: 444.hu)
--
2020.09.23.
Teljesen megbénítja a házi gyermekorvosok munkáját az iskolákban bevezetett járványügyi szabályozás
Két egyszerű mondat a köznevelési intézményekre vonatkozó járványügyi eljárásrendből, aminek következményeként lehetetlen helyzet alakult ki a háziorvosi rendszerben. A nevelési-oktat...
(Forrás: 444.hu)
--
2020.09.23.
Tanítás nélküli munkanapok is lehetnek az őszi érettségi idején
A szokásosnál több lesz az emelt szintű érettségi, és most vizsgáznak azok is, akik előre hozott érettségit akartak tenni tavasszal, de akkor nem lehetett azokat megtartani. A nagy vizsgáz...
(Forrás: Infostart)
--
2020.09.23.
Az iskolai menzákon is változik a gyakorlat a járvány miatt MTI
A menza az iskola egyik legnagyobb közösségi tere, ahol fennáll a osztályok keveredésének és a vírus továbbadásának veszélye – mutatott rá a KDNP alelnöke. Hozzátette: az iskoláknak...
(Forrás: magyar nemzet)
--
2020.09.23.
Kockázatosnak minősítették a fogmosást a pécsi óvodákban
Szeptembertől felfüggesztették a fogmosást a pécsi óvodákban. Az óvodai vezetők közösen döntöttek így, azt gondolván, hogy az egymás mellett fogat mosó gyerekek fröcskölése, a fogkef...
(Forrás: Népszava)
--
2020.09.23.
77 szegedi egyetemi tanár írta alá a Színművészetit támogató nyilatkozatot
A Szegedi Tudományegyetem (SZTE) Bölcsészet- és Társadalomtudományi Karának 77 oktatója írta alá azt a dokumentumot, ami támogatásáról biztosítja a Színház- és Filmművészeti Egyetemet...
(Forrás: hvg.hu)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus óraterv ünnep