|
Sajtófigyelő
2023.11.21. A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel... (Forrás: Magyar Nemzet) --
2023.11.21. Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg... (Forrás: Eduline) --
2023.11.21. Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok? Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó... (Forrás: Eduline) --
2023.07.17. Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak... (Forrás: Index) --
2023.07.15. Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur... (Forrás: Index) --
2023.07.15. „Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes... (Forrás: szabadeuropa.hu) Címkék
agresszió
civilek
család
digitális nemzedék
együttműködés
erkölcs
esélyegyenlőség
esélyek
felelősség
film
filmklub
generációk
gyerekek
gyermekvédelem
hátrányos helyzet
IKT
integráció
irodalmi mű feldolgozása
iskola
iskola és társadalom
kapcsolatok
kommunikáció
konferencia
konfliktuskezelés
kreativitás
kutatás
könyvajánló
közösség
módszerek
OFOE
oktatás
oktatáspolitika
osztályfőnöki szerep
pedagógia
pedagógus
pedagógusok
pályázat
rendezvény
szabályok
szakmai szervezet
szülő
szülők
tanulás
tanár-diák kapcsolat
tehetséggondozás
társadalom
történelem
verseny
virtuális kongresszus
ünnep |
||||
|
hajrá Béka! a te utad járható út, és nemes a cél, mely felé haladtok.
Szerintem pénteken ismétlik a szerdai adást. Bizonyára elírtad Béka!
Egyébként gratulálok a munkádhoz is, az eredményeitekhez is, a példamutatásotokhoz is!
Budaörsön találkoztunk, bár te bizonyára nem emlékszel. Már akkor megfogott az a báj, ahogyan együtt éltek, lélegeztek, viselkedtek! Egyenpólókban üldögéltetek a kápolna mellett és papírsárkányokat készítettetek. Egyet az én unokámnak is! És utána mekkora röptetés volt!
Örülök a díjadnak, megérdemled, valóban megérdemled!
Ha itt ilyen jól működik az integráció és ehhez "csak" egy remek pedagógus kell és szándék és elhivatottság és szakmai tudás, akkor az iskolákban miért mond csődöt?
Gratulálok Tanár úr!
Köszönöm Anya az infót, tényleg elírtam: hétfő helyett pénteken adják ismétlésként a műsort.
Katalin: vannak iskolák, ahol az integráció írott és íratlan szabályait betartva integrálnak, itt működik is – két tanárral (egyikük gyógypedagógus), eszközökkel, pénzzel, ja és persze legfeljebb 2-3 valóban integrálható fogyatékossággal élő gyerekkel. Így lehet. Ahogy a többség csinálja, úgy nem szabad(na).
Megnéztem a műsort. Megérte. Amit Zöldbéka tanár úr csinál, az példamutató minden pedagógus számára. Különösen most, hogy itt is olvashatók Benjámin sztorijai. Példamutató, mert tiszteli a diákjait. Tiszteli a vele együttélő gyerekeket és felnőtteket. És szereti őket. És óriási szakmai tudással kell rendelkeznie, hogy ennyi programot ilyen szintem meg tudjon valósítani.
Kedves Zöldbéka tanár úr! Kalapot emelek Ön és az önhöz hasonló Pedagógusok előtt!
Láttam a műsort. Meg kell szólalnom. Szerintem egy igazi Mester és tanítványai voltak a képernyőn! Kár, hogy csak egy negyed óráig és kár, hogy nem főműsor időben!
Kedves Tanár úr! Szívből gratulálok!
És gratulálok a pedagógusoknak is, hogy még vannak Önök között igazi nevelők is!
Jó volna, ha a médiákban egyre több ilyen hír látna napvilágot, egy-egy ilyen Pedagógus mutatkozna meg!
nem értem mit kell itt ömlengeni! Csak annyi ez, mint bárki másé.
Kedves SILENTB! Nem értem, hogy mit nem ért. Szó sincs itt ömlengésről. Igenis nagyszerű, hogy ebben a kaotikus, elanyagiasodott, bizalomvesztett világban még léteznek olyan pedagógusok, akik önzetlenül és hatékonyan tesznek a gyerekekért. 12 éven át hétvégi kirándulásokat, vonzó programokat szervezni sérült gyerekek számára nem munkaköri kötelességként, nem anyagi ellenszolgáltatás reményben, hanem egy önként felvállalt ügy szolgálatában, elismerésre méltó teljesítmény. Ha nagy ritkán a televízióban is hírt adnak egy ilyen pedagógusról,annak örülünk, és az örömnek hangot is adunk. Nem értjük, hogy ez miért zavarja Önt.
meg kell szólalnom.
ha olyan természetes, mindennapi amit béka csinál, akkor miért ilyen a közoktatás helyzete, mint amilyen? ha természetes ami csinál, és minden tanár teszi ugyanezt, akkor miért van a béka (nem ZÖLDBÉKA) feneke alatt a megítélésünk?
talán azért, mert a sárga irigység könnyebben megélhető, mint ez a fajta munka, amit béka végez.
igenis hála neki és köszönet.
kedves silentb, vitatkozz velem. érvekre tudok érveket találni, amit írtál, nem vitaalap.