Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2009. február 25. szerda, 16:41
Címkék:

Tanítani a Taníthatatlant

Élménypedagógiai kézikönyv

A Pressley Ridge Magyarország Alapítvány büszkén jelenti be, hogy megjelent a
Tanítani a Taníthatatlant: Élménypedagógiai kézikönyv.

A könyvet Matt Liddle írta, és egy egész csapat
pedagógus és pszichológus dolgozott azon, hogy a
magyar facilitátor számára is jól használható legyen.
Ezt a felhasználóbarát kézikönyvet azért készítettük,
hogy a Magyarországon dolgozó élménypedagógusok
elengedhetetlen eszköze legyen. Akár
először találkozik élménypedagógiával, és meg kell
töltenie a „zsákját” különböző trükkökkel, akár
tapasztalt, vén róka az élménypedagógia területén,
és friss ötletekre van szüksége, ez a könyv mindenképpen
inspirálni fogja a munkáját.

A kötetben
65 élményalapú gyakorlat kategorizált leírását
találja. A gyakorlatok részletes bemutatása mellett
rengeteg hasznos eszközt és módszert – a
tervezéstől az értékelésig – is kínál a facilitáláshoz. A színes, tartós papírra nyomtatott
könyv, amelyet a könnyebb használat érdekében színkódokkal is elláttunk, az aktív facilitátor
számára készült – csak dobja a hátizsákjába és már indulhat is!

A könyv megvásárolható a Pressley Ridge Magyarország Alapítvány irodájában,
ára 4950 Ft.
A megrendeléshez kattintson a Pressley Ridge Magyarország Alapítvány honlapjára, vagy küldjön emailt Szűcs Katának a
kszucs[kukac]pressleyridge[pont]org címre!

A 2009-es évben országos körútra indulunk a könyvvel.
Kísérje figyelemmel a Pressley Ridge eseményeket; lehet, hogy a szerző pont egy Önhöz
közeli városban tart foglalkozást!

Matt Liddle: Tanítani a Taníthatatlant: Élménypedagógiai Kézikönyv

Pressley Ridge Magyarország Alapítvány, Budapest, 2009
Ár: 5550 Ft.

A kiadó elérhetőségei:
1133 Budapest,Thurzó u. 9/b. II. em. 3.
Tel/fax: (1) 785-4242
E-mail: alapitvany[kukac]pressleyridge[pont]org

(X)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2022.05.24.
Felmondott a pedagógus, akinek kiállása elindította a polgári engedetlenségi mozgalmat
„A feleségem is pedagógus, tehát időről időre beszélgetünk arról, hogy elsősorban a pénzügyi okok miatt előbb-utóbb valamelyikünknek olyan állás után kell néznie, ahol azért anyagilag...
(Forrás: 444.hu)
--
2022.05.24.
PDSZ: Tíz év múlva a tanárok fele eltűnhet a rendszerből – az iskola már gyerekmegőrzésre sem lesz alkalmas
A Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete az elmúlt hetekben készített online felmérést az oktatásban tapasztalható szakemberhiányról. „Ideális esetben arra a kérdésünkre, hogy a válaszad...
(Forrás: hvg.hu)
--
2022.05.24.
Pintér Sándor annyit beszél a rendről, hogy a pedagógusok elkezdtek aggódni
Semmilyen szakmai indoka nincs annak, hogy a köznevelés a BM fennhatósága alá kerüljön – hangsúlyozza Radó Péter oktatáskutató is. Ő úgy véli, nem az történik, hogy a kormányzat el...
(Forrás: hvg.hu)
--
2022.05.22.
Centenáriumi falujárás Kodály népdalgyűjtő útjainak emlékezetére. Dinyés Soma, Körber Katalin és Walter Judit írása
Éppen száz esztendeje, hogy Kodály Zoltán emlékezetes népdalgyűjtő útjaira sor került. A modern magyar zeneélet, nem kevésbé a XX. századi énektanítás meghatározó műveit jegyezhette...
(Forrás: tani-tani online)
--
2022.05.22.
Totyik Tamás: meddig lehet a hivatástudatra hivatkozni, meddig lehet azzal visszaélni?
A Pedagógusok Szakszervezete (PSZ) azt tartotta volna fontosnak, hogy az oktatás egésze egységes rendszerben, egy tárcánál legyen. Ebből a szempontból másodlagos kérdés, hogy a minisztert...
(Forrás: hírklikk)
--
2022.05.22.
\"A kormány oktatáspolitikai célja első pillanattól a tanítás kontrollja volt\" – interjú Radó Péterrel
Ez az oktatási rendszer nem feltétlenül arra van kitalálva, hogy a szülőket sakkban tartsa; nem annyira az alul lévők politikai magatartásának a stabilizálását szolgálja, mint inkább a...
(Forrás: Magyar Narancs)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep