Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2009. február 25. szerda, 16:41
Címkék:

Tanítani a Taníthatatlant

Élménypedagógiai kézikönyv

A Pressley Ridge Magyarország Alapítvány büszkén jelenti be, hogy megjelent a
Tanítani a Taníthatatlant: Élménypedagógiai kézikönyv.

A könyvet Matt Liddle írta, és egy egész csapat
pedagógus és pszichológus dolgozott azon, hogy a
magyar facilitátor számára is jól használható legyen.
Ezt a felhasználóbarát kézikönyvet azért készítettük,
hogy a Magyarországon dolgozó élménypedagógusok
elengedhetetlen eszköze legyen. Akár
először találkozik élménypedagógiával, és meg kell
töltenie a „zsákját” különböző trükkökkel, akár
tapasztalt, vén róka az élménypedagógia területén,
és friss ötletekre van szüksége, ez a könyv mindenképpen
inspirálni fogja a munkáját.

A kötetben
65 élményalapú gyakorlat kategorizált leírását
találja. A gyakorlatok részletes bemutatása mellett
rengeteg hasznos eszközt és módszert – a
tervezéstől az értékelésig – is kínál a facilitáláshoz. A színes, tartós papírra nyomtatott
könyv, amelyet a könnyebb használat érdekében színkódokkal is elláttunk, az aktív facilitátor
számára készült – csak dobja a hátizsákjába és már indulhat is!

A könyv megvásárolható a Pressley Ridge Magyarország Alapítvány irodájában,
ára 4950 Ft.
A megrendeléshez kattintson a Pressley Ridge Magyarország Alapítvány honlapjára, vagy küldjön emailt Szűcs Katának a
kszucs[kukac]pressleyridge[pont]org címre!

A 2009-es évben országos körútra indulunk a könyvvel.
Kísérje figyelemmel a Pressley Ridge eseményeket; lehet, hogy a szerző pont egy Önhöz
közeli városban tart foglalkozást!

Matt Liddle: Tanítani a Taníthatatlant: Élménypedagógiai Kézikönyv

Pressley Ridge Magyarország Alapítvány, Budapest, 2009
Ár: 5550 Ft.

A kiadó elérhetőségei:
1133 Budapest,Thurzó u. 9/b. II. em. 3.
Tel/fax: (1) 785-4242
E-mail: alapitvany[kukac]pressleyridge[pont]org

(X)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2021.07.31.
Totyik Tamás: Ha nem cselekszik azonnal, a kormánynak vállalnia kell a felelősséget a közoktatás padlóra küldéséért
A Nemzeti alaptanterv bevezetése, az iskolák tömeges kiszervezése (egyházi fenntartású iskolák számának drasztikus megemelkedése), a köznevelési rendszer szétszabdalása (óvodák fenntart...
(Forrás: mérce)
--
2021.07.31.
A harzbergi demokratikus iskola. Benedikt Hageneder írása
gy csoport tanítóképzős diák a bécsi egyházi tanárképző főiskolán (Kirchliche Pädagogische Hochschule – KPH – Wien/Krems) úgy döntött, hogy nem elégszik meg a főiskola nyújtotta...
(Forrás: tani-tani online)
--
2021.07.31.
Kilenc órai iskolakezdést és tanári béremelést - 12 pontos oktatási tervet fogalmazott az ADOM
Az ADOM Diákmozgalom utcai és online aláírásgyűjtésbe kezdett az általuk megfogalmazott 12 oktatási reformjavaslat mellett. A diákszervezet azt szeretné, ha a javaslataikat a jövő évi orsz...
(Forrás: eduline)
--
2021.07.28.
„NE MAGAS LÓRÓL TEKINTSÜNK LE A GYEREKEKRE, HANEM MERJÜNK VELÜK HUMORIZÁLNI” A tavalyi év egyik Szupertanár-jelöltjével beszélgettünk
Van, aki olyan őszinte lelkesedéssel, nyílt átéléssel beszél a munkájáról, hogy már néhány szavából átjön, mennyire imádja, amit csinál. Így van ez a tavalyi Szupertanár-jelölt Poly...
(Forrás: dívány.hu)
--
2021.07.28.
Takaró Mihály vezényletével alakítják át a NAT után a tanárképzést is
Az átalakítás a pedagógusképzés lebutítását vetíti előre a szakemberek szerint. „Egy tanárnak nyilvánvalóan nemcsak az érettségi tananyagot kell tudnia, hanem annál jóval többet....
(Forrás: hvg.hu)
--
2021.07.28.
A kormány nem megvédi, hanem pajzsként használja a gyerekeket
A gyermekek felhasználása politikai kampányokban nem újszerű, Magyarországon sajnos kifejezetten gyakori probléma. Nem ismeretlen jelenség, amikor politikusok óvodákban, iskolákban parádé...
(Forrás: mérce)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció internet irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep