Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2010. január 16. szombat, 10:40
Címkék:

QPSA-Klub

A Gallup Oktatási Csoport tagjai a sikeres novemberi nemzetközi konferencia folytatásaként QPSA-Klub néven tematikus műhelymunkára hívják az érdeklődőket.

A sikeres novemberi nemzetközi konferenciánk folytatásaként QPSA-Klub néven tematikus műhelymunkára hívjuk az érdeklődőket. Nem titkolt célunk, a konferencia gondolatainak folytatása mindazokkal, akik a közoktatásról másként gondolkoznak.

Az élethosszig tartó tanulás és az egyéni tanulási utak paradigmája erőteljesen átértelmezi a közoktatás hagyományos szerepét. Ehhez szeretnénk közösen megoldásokat keresni, jó példákat bemutatni.
Ha kihívásnak érzi ezt a gondolatot, innovatív iskolai kezdeményezéseket szeretne megismerni, illetve szívesen megosztaná velünk, az ön iskolájának jó gyakorlatát, csatlakozzon klubunkhoz, jöjjön el találkozóinkra!

Tervezett témák (a foglalkozásokat keddi napokon 15.00-17.00 tartjuk):

„Játsszunk igazi iskolát!” – a játék szerepe, lehetőségei az erősségekre épített fejlesztésben: 2010. február 16.

„Ne beszélj tanítványaidról, hacsak nincs valami jó mondanivalód!” – pozitivitás az oktatásban: 2010. március 2.
„Perspektíva vagy skatulya” – egyéni fejlesztés tervezése: 2010. március 23.
Pedagógus szerep az erősségekre építő iskolában: 2010. április 13.
„A siker mértéke nem az, hogy milyen nehéz problémával kell megbirkóznod, hanem, hogy változott-e a problémád tavaly óta” – a vezetés szerepe, helye: 2010. április 27.
„Velük vagy nélkülük – velük vagy helyettük?” – Kapcsolat a szülői házzal: 2010. május 11.

Részvételi díj: KLUBTAGSÁG egy félévre 8000 Ft + áfa vagy alkalmanként korlátozott számban 1500 Ft + áfa.

Jelentkezni az oktatas[kukac]gallup[pont]hu címen vagy a mellékelt jelentkezési lapon lehet.
Bővebb információ a (06/1) 4379-445 vagy a (06/1) 4301-327-es telefonon.

Szeretettel várjuk/várunk a közös gondolkozásra!

A Gallup Oktatási Csoport tagjai

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2021.07.31.
Totyik Tamás: Ha nem cselekszik azonnal, a kormánynak vállalnia kell a felelősséget a közoktatás padlóra küldéséért
A Nemzeti alaptanterv bevezetése, az iskolák tömeges kiszervezése (egyházi fenntartású iskolák számának drasztikus megemelkedése), a köznevelési rendszer szétszabdalása (óvodák fenntart...
(Forrás: mérce)
--
2021.07.31.
A harzbergi demokratikus iskola. Benedikt Hageneder írása
gy csoport tanítóképzős diák a bécsi egyházi tanárképző főiskolán (Kirchliche Pädagogische Hochschule – KPH – Wien/Krems) úgy döntött, hogy nem elégszik meg a főiskola nyújtotta...
(Forrás: tani-tani online)
--
2021.07.31.
Kilenc órai iskolakezdést és tanári béremelést - 12 pontos oktatási tervet fogalmazott az ADOM
Az ADOM Diákmozgalom utcai és online aláírásgyűjtésbe kezdett az általuk megfogalmazott 12 oktatási reformjavaslat mellett. A diákszervezet azt szeretné, ha a javaslataikat a jövő évi orsz...
(Forrás: eduline)
--
2021.07.28.
„NE MAGAS LÓRÓL TEKINTSÜNK LE A GYEREKEKRE, HANEM MERJÜNK VELÜK HUMORIZÁLNI” A tavalyi év egyik Szupertanár-jelöltjével beszélgettünk
Van, aki olyan őszinte lelkesedéssel, nyílt átéléssel beszél a munkájáról, hogy már néhány szavából átjön, mennyire imádja, amit csinál. Így van ez a tavalyi Szupertanár-jelölt Poly...
(Forrás: dívány.hu)
--
2021.07.28.
Takaró Mihály vezényletével alakítják át a NAT után a tanárképzést is
Az átalakítás a pedagógusképzés lebutítását vetíti előre a szakemberek szerint. „Egy tanárnak nyilvánvalóan nemcsak az érettségi tananyagot kell tudnia, hanem annál jóval többet....
(Forrás: hvg.hu)
--
2021.07.28.
A kormány nem megvédi, hanem pajzsként használja a gyerekeket
A gyermekek felhasználása politikai kampányokban nem újszerű, Magyarországon sajnos kifejezetten gyakori probléma. Nem ismeretlen jelenség, amikor politikusok óvodákban, iskolákban parádé...
(Forrás: mérce)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció internet irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep