Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2010. április 2. péntek, 4:54
Címkék:

Tempus Közalapítvány

A kulcskompetenciák fejlesztésének támogatása

A Tempus Közalapítvány – a tavalyi rendezvények folytatásaként – regionális műhelymunkákat szervez iskolavezetők és pedagógusok számára, melynek témája a kulcskompetenciák fejlesztésének támogatása az alapfokú nevelés-oktatás első hat évfolyamán.

A műhelymunka egy országos szintű párbeszéd kezdeményezése annak érdekében, hogy az oktatási és képzési intézményekben a napi pedagógiai munka szerves részévé váljon a kompetenciaalapú oktatás. A gyakorlati megközelítésű előadások és a helyi iskolai jó gyakorlat bemutatása mellett a résztvevőknek lehetőségük lesz személyes véleményük, tapasztalataik, saját jó gyakorlatuk megosztására is, valamint részt venni a témához kapcsolódó mini tréningen. A műhelymunka-sorozat állandó előadója Vass Vilmos, moderátora és az egyik mini tréning vezetője Rádai Péter.

A rendezvényen való részvétel minden érdeklődő számára ingyenes, de regisztrációköteles. Elsősorban általános iskolai intézmény- és munkaközösség-vezetőket, pedagógusokat várunk, a jelentkezésnél előnyt élveznek azok az iskolák, ahonnan 2-3 fő együtt jelentkezik.

A műhelymunkán való jelenlét elszámolható a kötelező 120 órás tanártovábbképzés terhére (5 tanóra) a Tempus Közalapítvány által kiadott részvételi igazolás alapján.

Helyszínek, időpontok

Nyugat-dunántúli régió: Győr – 2010. április 9. – Részletes program és regisztráció itt.

Észak-magyarországi régió: Miskolc – 2010. április 15. – Részletes program és regisztráció itt.

Közép-dunántúli régió: Veszprém – 2010. április 26. – Részletes program és regisztráció itt.

További információ: B.Tier Noémi projektkoordinátor

Tempus Közalapítvány Képzések, Tudásmenedzsment csoport

1438 Budapest 70. Pf. 508.

1093 Budapest, Lónyay u. 31.

Tel: (06-1) 237-1300/150

Fax: +36-1-239-1329

E-mail: noemi[pont]tier[kukac]tpf[pont]hu

Internet: oktataskepzes.tka.hu; tka.hu.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2021.04.20.
A PSZ közleménye
Az EMMI az elmúlt időszakban több alkalommal is tévesen interpretálta a Pedagógusok Szakszervezetének (PSZ) álláspontját, amelyet a tárgyalásokon képviselt. A PSZ nem üdvözölte az iskol...
(Forrás: Pedagógusok Szakszervezete)
--
2021.04.19.
Ercse Kriszta: A magyar iskolákból a nyitással könnyen orosz rulett lehet
A jelenlegi körülmények között, pandémia idején, egy tragédiákkal teli év után még inkább kontrasztos a kormányzat valódi képtelensége a jelenségek helyes értelmezésére. El lehet...
(Forrás: g7.hu)
--
2021.04.19.
Juhász Ágnes: Segíteni akarsz? Meg ne próbáld! JUHÁSZ ÁGNES
A lelkiismeretes igazgatók, tanítók a szülőkkel egyeztetve végiggondolták, mit lehet tenni, hogy a legkevesebb kárt szenvedjenek azok, akik otthon maradnak. Sokan még azt a pluszmunkát is vá...
(Forrás: mérce)
--
2021.04.19.
Hiába nyitják az iskolákat, a TASZ szerint bizonyos esetekben a pedagógus is jogszerűen maradhat otthon, és a szülő is otthon tarthatja a gyereket
A Társaság a Szabadságjogokért szerint az iskolák nyitásáról szóló döntésben nem csak a fertőzésveszély mértékét kell figyelembe venni, hanem azt is, hogy az egyes döntések milyen...
(Forrás: 444.hu)
--
2021.04.19.
A pedagógusok 87%-a nem pártolja a mai iskolanyitást
A szervezetek azonban aggodalmukat is kifejezték az óvodák és az általános iskolák tervezett jelenléti oktatásának megkezdésével kapcsolatban. Öt nagy szakszervezet közös nyilatkozatban...
(Forrás: mérce)
--
2021.04.19.
Ellentmondásos döntések az iskolanyitás körül
Lapunkhoz több szülői jelzés érkezett arról is, hogy az iskolaigazgatóktól azt a tájékoztatást kapták: ha egy osztályból mindenki hiányzik, annak az osztálynak rendkívüli szünetet kell...
(Forrás: Népszava)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció internet irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep