Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2010. április 2. péntek, 4:54
Címkék:

Tempus Közalapítvány

A kulcskompetenciák fejlesztésének támogatása

A Tempus Közalapítvány – a tavalyi rendezvények folytatásaként – regionális műhelymunkákat szervez iskolavezetők és pedagógusok számára, melynek témája a kulcskompetenciák fejlesztésének támogatása az alapfokú nevelés-oktatás első hat évfolyamán.

A műhelymunka egy országos szintű párbeszéd kezdeményezése annak érdekében, hogy az oktatási és képzési intézményekben a napi pedagógiai munka szerves részévé váljon a kompetenciaalapú oktatás. A gyakorlati megközelítésű előadások és a helyi iskolai jó gyakorlat bemutatása mellett a résztvevőknek lehetőségük lesz személyes véleményük, tapasztalataik, saját jó gyakorlatuk megosztására is, valamint részt venni a témához kapcsolódó mini tréningen. A műhelymunka-sorozat állandó előadója Vass Vilmos, moderátora és az egyik mini tréning vezetője Rádai Péter.

A rendezvényen való részvétel minden érdeklődő számára ingyenes, de regisztrációköteles. Elsősorban általános iskolai intézmény- és munkaközösség-vezetőket, pedagógusokat várunk, a jelentkezésnél előnyt élveznek azok az iskolák, ahonnan 2-3 fő együtt jelentkezik.

A műhelymunkán való jelenlét elszámolható a kötelező 120 órás tanártovábbképzés terhére (5 tanóra) a Tempus Közalapítvány által kiadott részvételi igazolás alapján.

Helyszínek, időpontok

Nyugat-dunántúli régió: Győr – 2010. április 9. – Részletes program és regisztráció itt.

Észak-magyarországi régió: Miskolc – 2010. április 15. – Részletes program és regisztráció itt.

Közép-dunántúli régió: Veszprém – 2010. április 26. – Részletes program és regisztráció itt.

További információ: B.Tier Noémi projektkoordinátor

Tempus Közalapítvány Képzések, Tudásmenedzsment csoport

1438 Budapest 70. Pf. 508.

1093 Budapest, Lónyay u. 31.

Tel: (06-1) 237-1300/150

Fax: +36-1-239-1329

E-mail: noemi[pont]tier[kukac]tpf[pont]hu

Internet: oktataskepzes.tka.hu; tka.hu.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2022.05.27.
HOSSZÚRA NYÚLIK A KAMASZKOR: A 25 AZ ÚJ 18!
A társadalmi változások következményei közül nem is az a legfontosabb, hogy pontosan mikortól számít valaki felnőttnek, hanem az, hogy a kamaszkor és a felnőttkor manapság már teljesen...
(Forrás: Qubit)
--
2022.05.27.
. május. 27. 15:39 2022. május. 27. 15:52 ÉLET+STÍLUS Betámadták az ELTE Tanító- és Óvóképző Karát egy érzékenyítő kurzus miatt
Petíciót indított a szélsőségesen abortuszellenes CitizenGo nevű szervezet, illetve a kormánypárti propagandamédiához köthető Védett Társadalom Alapítvány az ELTE egyik szabadon választhat...
(Forrás: hvg.hu)
--
2022.05.27.
400 ezres kezdőfizetést lát ideálisnak a tanárok számára a Pedagógus Kar Nyugat.hu 2022. május 25. 14:19
Ha valaki ezt a pályát választja, akkor nagyon alapvető dolognak kellene lennie, hogy megkapja azt a fizetést, amely mellett nem kell egyéb állásokat vállalnia a létfenntartáshoz vagy mondjuk...
(Forrás: Nyugat.hu)
--
2022.05.27.
Tanárhiány miatt szűnik meg két képzés Füreden, a diákoknak Veszprémbe kell járniuk
Megszűnik szeptembertől a Balatonfüredi Szent Benedek Gimnázium, Technikum, Szakképző Iskola és Kollégium cukrász és szakács képzése, mert nincs elég szaktanár az iskolában – derül...
(Forrás: telex)
--
2022.05.27.
Komplex reáltárgyakról is beszélt a leendő miniszter, nem tervezi újabb egyetem modellváltását
„Komplex reáltárgyakról” is beszélt Csák János, a kulturális és innovációs miniszteri poszt jelöltje erről az Országgyűlés vállalkozásfejlesztési bizottságában, szerdán. A leend...
(Forrás: Eduline)
--
2022.05.27.
Azonnal 50 százalékkal emelné a tanárok bérét az LMP
Emlékeztetett: a Fidesz egyszer már megígérte, hogy az oktatói bérek vetítési alapja a minimálbér lesz, „csakhogy becsapták a pedagógusokat, és ezt az ígéretet tíz éve nem teljesítik...
(Forrás: hvg.hu)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep