Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2010. április 2. péntek, 4:54
Címkék:

Tempus Közalapítvány

A kulcskompetenciák fejlesztésének támogatása

A Tempus Közalapítvány – a tavalyi rendezvények folytatásaként – regionális műhelymunkákat szervez iskolavezetők és pedagógusok számára, melynek témája a kulcskompetenciák fejlesztésének támogatása az alapfokú nevelés-oktatás első hat évfolyamán.

A műhelymunka egy országos szintű párbeszéd kezdeményezése annak érdekében, hogy az oktatási és képzési intézményekben a napi pedagógiai munka szerves részévé váljon a kompetenciaalapú oktatás. A gyakorlati megközelítésű előadások és a helyi iskolai jó gyakorlat bemutatása mellett a résztvevőknek lehetőségük lesz személyes véleményük, tapasztalataik, saját jó gyakorlatuk megosztására is, valamint részt venni a témához kapcsolódó mini tréningen. A műhelymunka-sorozat állandó előadója Vass Vilmos, moderátora és az egyik mini tréning vezetője Rádai Péter.

A rendezvényen való részvétel minden érdeklődő számára ingyenes, de regisztrációköteles. Elsősorban általános iskolai intézmény- és munkaközösség-vezetőket, pedagógusokat várunk, a jelentkezésnél előnyt élveznek azok az iskolák, ahonnan 2-3 fő együtt jelentkezik.

A műhelymunkán való jelenlét elszámolható a kötelező 120 órás tanártovábbképzés terhére (5 tanóra) a Tempus Közalapítvány által kiadott részvételi igazolás alapján.

Helyszínek, időpontok

Nyugat-dunántúli régió: Győr – 2010. április 9. – Részletes program és regisztráció itt.

Észak-magyarországi régió: Miskolc – 2010. április 15. – Részletes program és regisztráció itt.

Közép-dunántúli régió: Veszprém – 2010. április 26. – Részletes program és regisztráció itt.

További információ: B.Tier Noémi projektkoordinátor

Tempus Közalapítvány Képzések, Tudásmenedzsment csoport

1438 Budapest 70. Pf. 508.

1093 Budapest, Lónyay u. 31.

Tel: (06-1) 237-1300/150

Fax: +36-1-239-1329

E-mail: noemi[pont]tier[kukac]tpf[pont]hu

Internet: oktataskepzes.tka.hu; tka.hu.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2021.01.18.
A tankerületek akkor sem hajlandók bezárni az iskolát, ha egy pedagógus meghal
Egy általános iskola iskolapszichológusa megrendülten mesélt a 444-nek arról, hogyan veszítették el az egyik szeretett tanítójukat koronavírusban, aki az iskolában fertőződött meg több...
(Forrás: 444.hu)
--
2021.01.18.
Gondolatok a tanárképzési reformról. A szükséges és a lehetséges. Gortva János hozzászólása Falus Iván írásához
Az életpályamodell ma nem ismeri el az egyéni teljesítményt, például az innovációt és a tudományos fokozat megszerzését, nem teszi lehetővé az egyes fokozatok közötti várakozási idő...
(Forrás: tani-tani online)
--
2021.01.17.
Van olyan óvoda, ahova közmunkások mennek be a gyerekekre vigyázni
Az egyébként sem rózsás helyzetet pedig még két kormányrendelet is nehezíti, amiknek súlyos következményei lehetnek a gyerekekre nézve. Az egyik, hogy a gyerekek a 6 éves kort elérve automatikusan...
(Forrás: 444.hu)
--
2021.01.17.
A Z generáció is jócskán megsínyli a járványt
Az említett generáció – életkorából fakadóan – egészségügyi szempontból kevésbé kitett a koronavírusnak, mint az idősebb korosztályok, hiszen hordozóként vannak leginkább számon...
(Forrás: Infostart)
--
2021.01.17.
Mit tegyünk, ha túl sok időt tölt a gyerek internetezéssel?
Lehet őket félteni, sőt kell is, de egyvalamit nem tehetünk: nem zárhatjuk ki az internetet a gyerekeink életéből, hiszen ma már a neten keresztül tanulnak, szórakoznak, tartják a kapcsolatot...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2021.01.17.
„A kormány mindannyiunkat megrövidít” – Tiltakozik az egyetemek alapítványba szervezése ellen a PDSZ
Úgy vélik, a szakképzésben dolgozók kálváriája, majd az SZFE szétverése annak az előképe volt, ami a magyar egyetemekre vár most. „Az egyetemek alapítványba történő átszervezése...
(Forrás: Népszava)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus óraterv ünnep