Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2010. április 2. péntek, 4:54
Címkék:

Tempus Közalapítvány

A kulcskompetenciák fejlesztésének támogatása

A Tempus Közalapítvány – a tavalyi rendezvények folytatásaként – regionális műhelymunkákat szervez iskolavezetők és pedagógusok számára, melynek témája a kulcskompetenciák fejlesztésének támogatása az alapfokú nevelés-oktatás első hat évfolyamán.

A műhelymunka egy országos szintű párbeszéd kezdeményezése annak érdekében, hogy az oktatási és képzési intézményekben a napi pedagógiai munka szerves részévé váljon a kompetenciaalapú oktatás. A gyakorlati megközelítésű előadások és a helyi iskolai jó gyakorlat bemutatása mellett a résztvevőknek lehetőségük lesz személyes véleményük, tapasztalataik, saját jó gyakorlatuk megosztására is, valamint részt venni a témához kapcsolódó mini tréningen. A műhelymunka-sorozat állandó előadója Vass Vilmos, moderátora és az egyik mini tréning vezetője Rádai Péter.

A rendezvényen való részvétel minden érdeklődő számára ingyenes, de regisztrációköteles. Elsősorban általános iskolai intézmény- és munkaközösség-vezetőket, pedagógusokat várunk, a jelentkezésnél előnyt élveznek azok az iskolák, ahonnan 2-3 fő együtt jelentkezik.

A műhelymunkán való jelenlét elszámolható a kötelező 120 órás tanártovábbképzés terhére (5 tanóra) a Tempus Közalapítvány által kiadott részvételi igazolás alapján.

Helyszínek, időpontok

Nyugat-dunántúli régió: Győr – 2010. április 9. – Részletes program és regisztráció itt.

Észak-magyarországi régió: Miskolc – 2010. április 15. – Részletes program és regisztráció itt.

Közép-dunántúli régió: Veszprém – 2010. április 26. – Részletes program és regisztráció itt.

További információ: B.Tier Noémi projektkoordinátor

Tempus Közalapítvány Képzések, Tudásmenedzsment csoport

1438 Budapest 70. Pf. 508.

1093 Budapest, Lónyay u. 31.

Tel: (06-1) 237-1300/150

Fax: +36-1-239-1329

E-mail: noemi[pont]tier[kukac]tpf[pont]hu

Internet: oktataskepzes.tka.hu; tka.hu.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2023.11.21.
A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin
Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2023.11.21.
Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban
A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg...
(Forrás: Eduline)
--
2023.11.21.
Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok?
Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó...
(Forrás: Eduline)
--
2023.07.17.
Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni
ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért
Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
„Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről
Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes...
(Forrás: szabadeuropa.hu)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep