|
Sajtófigyelő
2023.03.21. Ne játssz a pénzzel! Vagy mégis? Tizenötödik éve zászlóshajója a pénzügyi tudatosság oktatásának a Magyar Nemzeti Bank, a Diákhitel Központ és a Magyar Bankszövetség által közösen létrehozott Pénziránytű Alapí... (Forrás: Magyar Nemzet) --
2023.03.21. Aligha kerülnek a gimnáziumok alapítványi egyetemi fenntartásba Felröppent a hír, hogy „modellváltás” kezdődhet a közoktatásban, miután a Szinyei Merse Pál Gimnázium az alapítványi működésű Óbudai Egyetem fenntartásába kerülhet. Oktatáskutat... (Forrás: hírklikk) --
2023.03.21. Az oktatásba is beépül az akkumulátorgyártás – jönnek az első képzések Autóipari Li-ion akkumulátorok gyártása elnevezésű tantárgy oktatása kezdődött meg az Óbudai Egyetemen, hamarosan pedig speciális szakirányra is jelentkezhetnek a mérnökhallgatók .Az egyetem... (Forrás: ) --
2023.03.21. Óriásit nőtt a magyar gyerekek száma az osztrák iskolákban Nemcsak dolgozni járnak át egyre többen Ausztriába, hanem az ott tanuló magyar állampolgárságú diákok száma is dinamikusan növekszik – írja a G7. A 2010/2011-es tanévben még csak 2117... (Forrás: 24.hu) --
2023.03.21. Egyetemi alapítványokba játszana át hat állami kórházat a kormány Fél tucat kórházat és azok 25 ingatlanát bízná a jövőben vagyonkezelő alapítvány által fenntartott egyetemekre a kormány. Az egészségügyi törvénytervezet szerint Pintér Sándor bel... (Forrás: hvg.hu) --
2023.03.21. PSZ: gondoskodjon az ígért béremelésről és kezdjen érdemi párbeszédet a felelős minisztérium \"A nem oktatói munkakörben foglalkoztatottak béremelése még napirenden sincs, miközben egyébként is súlyos bérhátrányba kerültek, mert az emeléseknél rendre megfeledkeznek róluk\"- tett... (Forrás: ATV) Címkék
agresszió
civilek
család
digitális nemzedék
együttműködés
erkölcs
esélyegyenlőség
esélyek
felelősség
film
filmklub
generációk
gyerekek
gyermekvédelem
hátrányos helyzet
IKT
integráció
irodalmi mű feldolgozása
iskola
iskola és társadalom
kapcsolatok
kommunikáció
konferencia
konfliktuskezelés
kreativitás
kutatás
könyvajánló
közösség
módszerek
OFOE
oktatás
oktatáspolitika
osztályfőnöki szerep
pedagógia
pedagógus
pedagógusok
pályázat
rendezvény
szabályok
szakmai szervezet
szülő
szülők
tanulás
tanár-diák kapcsolat
tehetséggondozás
társadalom
történelem
verseny
virtuális kongresszus
ünnep |
||||
|
igen Csilla, ez a kulcs: jól térképezik-e fel a mikrokörnyezetet. annyival egészíteném ki, hogy vajon figyelembe veszik az otthon lehetőségeit, kihívásai, kellően differenciáltak-e. ez meg legyen a tanár felelőssége. csak akkor segítsük azokat a csatornákat, amin keresztül a kommunikálni tud a szülő. hogy legyen természetes a szülőtől a tanítónéni felé egy olyan sms, hogy: "évikedrága, sajnos a mi kis pistink házifeladata mostanában nem könnyen készül, nagyi beteg lett, és nem nagyon van időnk mostanában figyelni a házi feladatokra is. legyen oly drága, és gondoskodjék most a segítségről. köszönöm. jucika"
vagy ez mindenütt természetes, csak az én mikrokörnyezetemben nem volt az?
az enyémben sem az, pedig itt elméletileg mindenki ismeri egymás felmenőjét is: a putrit, az összeomlóban levő szocpolos házat, akik a két osztálynál többet csak számosságukban végeztek: négy első, két második, a bolti eladót, a spárból, a lidliből, a tescoból, (este kerékpárral járnak haza 18 km-ről a szomszéd városból, (se vonat, se busz közlekedés, se autó)és nekik még van munkahelyük: nem is tudnak részt venni egyetlen egy szülőin sem: nem együttműködők a pedagógussal, stb ….stb és a végén az a szülő, aki csak egy varrodában dolgozik, rehabos munkahelyen, és soha még a törtekkel való számításokat sem értette vagy a közfoglalkoztatott apuka, aki minimálbérért a gyereke szeme láttára végzi az út a munkához program gereblyézését, de addig is 70000 ft-ból él a család, nem a szociálisból, ami csak 25000 ft. Általános iskola 4. osztálytól mit is várunk el az oktatás expanzióját meghirdetett kormányok és az átlag alatt szerzett műveltséggel rendelkező roma és nem roma lakosságtól, mint együttműködő szülőtől, aki a házi feladatot, mint a gyakoroltatás egyik pedagógiai módszerét alkalmazó pedagógus partnere kell, hogy legyen? A gyerek meg közben nő növekedik tanévről tanévre, pedagógiai reformok és irányelvek születése mellett. Mi lesz veled emberke? mondta egyszer valaki.