2 610 üzenetHozzászólás a(z) Gyimesi Krisztina bejegyzéshez Válasz megszakítása |
Sajtófigyelő
2023.11.21. A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel... (Forrás: Magyar Nemzet) --
2023.11.21. Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg... (Forrás: Eduline) --
2023.11.21. Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok? Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó... (Forrás: Eduline) --
2023.07.17. Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak... (Forrás: Index) --
2023.07.15. Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur... (Forrás: Index) --
2023.07.15. „Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes... (Forrás: szabadeuropa.hu) Címkék
agresszió
civilek
család
digitális nemzedék
együttműködés
erkölcs
esélyegyenlőség
esélyek
felelősség
film
filmklub
generációk
gyerekek
gyermekvédelem
hátrányos helyzet
IKT
integráció
irodalmi mű feldolgozása
iskola
iskola és társadalom
kapcsolatok
kommunikáció
konferencia
konfliktuskezelés
kreativitás
kutatás
könyvajánló
közösség
módszerek
OFOE
oktatás
oktatáspolitika
osztályfőnöki szerep
pedagógia
pedagógus
pedagógusok
pályázat
rendezvény
szabályok
szakmai szervezet
szülő
szülők
tanulás
tanár-diák kapcsolat
tehetséggondozás
társadalom
történelem
verseny
virtuális kongresszus
ünnep |
|
A sajtófigyelőnkben napok is fenn van ez a FIGYELŐNET hír, nagyon ijesztő mozzanat. Mi ez vajon: nagytakarítás? cenzúra? És hová vezetnek ezek a jelzések? Nem teszem fel a honlapra a szöveget, hiszen ez már megjelent, Ritók Nóra bejegyzésénél egy klikkeléssel elérhető. Olvassátok el!
Bocs, tegnap csak az fn-es írást olvastam, ma onnan el tudtam érni pl. Csapó Benő videóját. Akkor most hogyan is van ez az egész?
Az a gond, hogy mi is csak azt tudjuk, amiről a médiából értesülünk. Kiegészítő háttérinformáció: a Köznevelésnek ki kellett vennie a lapból az internetes faliújságról szóló hírt. Meg kellene kérdezni valakit erről. Szerintetek kihez forduljunk?
Megkérdeztem Csapó Benőt, aki szerint nincs ügy, a videókat meg lehet nézni.
Hát szerintem volt ügy, mert levették, de ma valaki írta, hogy visszateszik…
Rossz jel…nem szeretem az ilyesmit…nem is értem. Amikor felkerült, csak felületesen volt időm megnézni, de semmi igaztalan, hamis dolgot nem láttam benne… Na, majd áttanulmányozom. Feltéve, ha eredeti állapotában láthatjuk majd.
Kaptam egy jelzést, hogy ez az internetes faliújság le-fel dolog jelentéktelen ügy, arra jó csak, hogy elterelje a figyelmet a lényegről. Néhány szelíd mondat néhány napig nem volt látható a neten. Pedig a legsúlyosabb problémákról mindenki tájékozódhat, aki akar. Íme egy néhány hónapja nyilvánosan elhangzott előadás , amiből értesülni lehetett a kemény tényekről: Értékelés a közoktatásról. Valóban inkább ezekkel kellene foglalkoznunk.
Kedves Látogatóink! Figyelmetekbe ajánljuk egy kolléga honlapját sok érdekes és hasznos módszertani anyaggal.
Érdekes írás jelent meg az OktpolCafé blogon a pedagógus életpálya modellről.
A Magyar Narancs legfrissebb számában Osztolykán Ágnes ad interjút az integráció-szegregáció problémájáról.
Munkajogi ügyekben minden kedden 15-től 17 óráig várja kérdéseiket a Köznevelés szerkesztősége a 06/1/318/4304-as telefonszámon.
Iskolai klíma – Kihívások és válaszok a szakképzésben. Műhelykonferencia október 1-én 9 órai kezdettel a Millenáris Teátrumában. a Kölöknet nevelési portál és a Jövő háza szervezésében. A programról tájékozódni és regisztrálni lehet itt.
Kérem segítsenek. Az egyik osztálytársam nem bír magával.A tanárok közül akinek tavaly sikerült kordában tartania már ő sem bír vele. A tanárokkal úgy beszél mint a barátjával és csúnyákat mond nekik fenyegeti őket és mindenkit idegesít az osztályból. Hiába ordítunk rá folytatja. A segítségüket kérem mert azon gondolkozom hogy vissza megyek az Egri iskolámba mert ott nem beszélnek csúnyán nem verekednek nem közösítenek ki. Köszönöm szépen!!!!!
Kedves Ágika! Ennyi információ kevés ahhoz, hogy valóban segíteni tudjunk. Próbáltatok már beszélni erről a gondról a tanáraitokkal? Próbáltatok már emberi hangon beszélni az említett osztálytárssal? Magányos vagy vannak társai? Az sem derül ki, hogy hány éves vagy/vagytok stb. Szóval így ez a kérdés túlságosan általános, túl általános válasznak viszont nincs semmi értelme. Ha helyben nem boldogultok, és valóban segítséget kértek, írjatok a Kapcsolat rovatba e-mailt, s meglátjuk, tudunk-e tenni valamit.
Rendkívül sikeres műhelykonferencia zajlott le pénteken a Kölöknet szervezésében az iskolai klíma jelentőségéről. A rendezvényről részletes tájékoztatást lehet majd olvasni a Kölöknet portálon. A konferencia legfőbb üzenete egybecseng az Oktpolcafé Az „egész iskola” megközelítésről című posztjának mondanivalójával.
A Kölöknet Iskolai klíma – kihívások és válaszok a szakképzésben című műhelykonferenciájáról részletes tájékoztatás olvasható itt.