Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2012. június 25. hétfő, 7:05

Magellán Projekt – AIESEC Budapesti Corvinus Egyetem

Az AIESEC a világ 110 országában jelenlévő nemzetközi hallgatói szervezet. A Budapesti Corvinus Egyetemen működő projekt célja, hogy a nemzetköziség és önkéntesség értékeivel hozzájáruljunk a magyar oktatási rendszer versenyképességéhez..Ennek érdekében általános és középiskolás diákoknak biztosítunk lehetőséget új kultúrák megismerésére, interaktív környezetben történő nyelvtanulásra és országhatárokon átívelő barátságok kialakítására. Partner intézményeinkbe 6-8 hétre érkeznek lelkes, külföldi fiatalok, akik színesebbé teszik az idegen nyelv órákat, és globális problémákat vagy saját kultúrájukat bemutató interaktív foglalkozásokat tartanak.

A XXI. századi oktatás célja, hogy a tanulókból tudatos világpolgárok váljanak, akik megállják a helyüket a nemzetközi versenyben. Ahogy globalizálódó világunkban lecsökken a tér szerepe, úgy kerülnek egymáshoz egyre közelebb a világ kultúrái. Fontos, hogy a magyar diákok számára a kultúrák találkozása pozitív sokként jelenjen meg (bővebben erről: a Nyiss a világra! konferenciáról szóló beszámolóban), és hogy elfogadóvá váljanak más kultúrákkal szemben, miközben jobban megismerik sajátjuk értékeit. Az AIESEC Magellán Projektje e célkitűzéshez kíván hozzájárulni nemzetközi programjaival.

Magellán projekt ajánlás

Magellán projekt bemutató

Fogadj önkéntest! program

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2021.06.14.
Az osztályzás viccé vált, ősztől változás kell az iskolákban
„A frontális oktatásról már régen kiderült, hogy idejétmúlttá vált. Bizonyítottan hatékonyabb, ha a gyerekek párokban, csoportokban dolgozhatnak, ha közük van egymáshoz a tevékenysé...
(Forrás: index)
--
2021.06.14.
Gulyás Márton: A putyini mintára készült homofób törvény végszavazását bojkottálni kell
Ahogy azt a Patent Egyesület helyesen és éleslátásról tanúbizonyságot téve megjegyezte (szó szerint idézem): „a kormány a kiskorúak védelme mögé bújva lehetetlenítené el az iskolai...
(Forrás: 444.hu)
--
2021.06.13.
Zselici vallomások. Visszatekintés egy pedagóguspálya alkonyán az eszmélés éveire. Szücs-Gáspár Borbála írása
Látom magamat a zselici dombok között kószálni, a meggyfa tetején kemencében sütött kenyérrel a kezemben pirosló gyümölcsöt enni. Látom az árkot, ahol „ároklityást” játszottunk...
(Forrás: tani-tani online)
--
2021.06.13.
A pedagógusok mentális felépüléséről is gondoskodni kell a nyári szünetben
Megindult a visszaszámlálás, mindössze két nap maradt hátra a tanévből, amely – a tavalyihoz hasonlóan – idén is rendhagyó volt. A digitális oktatás a pedagógusok, a diákok és a sz...
(Forrás: index)
--
2021.06.13.
Milliárdos profitot hozott a nyögvenyelősen működő digitális oktatás
Bár az iskolák informatikai rendszere nem bírta a digitális oktatás terhelését, de a rendszer fejlesztésében és üzemeltetésében részt vevő eKréta Informatikai és SDA Informatika Zrt.-...
(Forrás: hvg.hu)
--
2021.06.13.
A szólásszabadság és a gyermekjogok védelmében
A lényeg, hogy a környezeti hatásoknak nem egyszerűen szerepe van, hanem döntő többség esetén az a nagyobb súlyú. A környezeti hatások értelemszerűen gyermekkoriak, mivel akkor formáló...
(Forrás: Magyar Nemzet)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció internet irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep