Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2005. július 22. péntek, 12:00
Címkék:

Egyesületi alapdokumentumok

Az OFOE 2008-ban módosított működési szabályzata (pdf, 203 KB)
Az OFOE 2009-ben módosított működési szabályzata (pdf, 150 KB)

Az OFOE 2012-ben módosított működési szabályzata (pdf)
Az OFOE 2004. évi közgyűlésének jegyzőkönyve (pdf, 54 KB)

Közhasznúsági jelentés 2003 (pdf, 168 KB)

Közhasznúsági jelentés 2004 (pdf, 196 KB)

Közhasznúsági jelentés 2005 (pdf, 189 KB)

Közhasznúsági jelentés 2006 (pdf, 119 KB)

Közhasznúsági jelentés 2007 (pdf, 175 KB)

Közhasznúsági jelentés 2008 (pdf, 3 MB)

Közhasznúsági jelentés 2009 (pdf, 48 KB)

Közhasznúsági jelentés 2010 (pdf)

Közhasznúsági éves beszámoló 2010 (pdf)
Közhasznúsági jelentés 2011 (pdf)
Közhasznúsági éves beszámoló 2011 (pdf)
Pénzügyi éves beszámoló 2011 (zip)
Közhasznúsági jelentés 2012 (pdf)
Pénzügyi éves beszámoló 2012 (pdf)
Közhasznúsági jelentés 2013 (pdf)

Az OFOE 2015-ben módosított alapszabálya (pdf)
Pénzügyi éves beszámoló 2014. (pdf)
Pénzügyi éves beszámoló 2015. (pdf)
Közhasznúsági jelentés 2016 (pdf)
Pénzügyi éves beszámoló 2016. (pdf)
Pénzügyi éves beszámoló 2017. (pdf)
Pénzügyi éves beszámoló 2018. (pdf)

Ha tagja kíván lenni az Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesületének, kérjük, nyomtassa ki az alábbi belépési nyilatkozatot, majd kitöltve, aláírva és beszkennelve küldje el a következő címre: osztalyfonokok[kukac]gmail[pont]com

Belépési nyilatkozat
magánszemélyeknek (pdf, 25 KB)

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2020.11.25.
Egyházi kézbe szervezné ki a kormány a tanítóképzés nagyobb részét
Nem elképzelhetetlen, hogy a tanítónak felvett hallgatók több mint fele egyházi intézmény diákja legyen. A kormány kifejezett szándéka, hogy a pedagógusképzésben az egyházak sokkal fontosabb...
(Forrás: hvg.hu)
--
2020.11.22.
Digitális oktatás – áram és eszköz nélkül
Az őszi iskolabezárás sokak szerint borítékolható volt. Különböző pedagógus-szakszervezetek rendszeresen kérték a kormányt, hogy minél előbb zárják be az oktatási intézményeket. A...
(Forrás: index)
--
2020.11.22.
Attól, hogy valami kényelmetlen, még nem trauma!
Valóban, változtatni a megszokott életformán kényelmeltlen: sok dolgot nem lehet rutinból csinálni, új szokásokat kell kialakítani, másféle kihívásokkal kell szembenézni. Kényelmetlen,...
(Forrás: alterkata)
--
2020.11.22.
Dacolunk a trenddel: maszkot erőltetnek a fogyatékkal élőkre is
Hiába sok esetben megoldhatatlan feladat számukra a kötelező maszkhasználat, az operatív törzs elutasította az autisták, illetve a súlyos értelmi fogyatékossággal élők hozzátartozóinak...
(Forrás: index)
--
2020.11.22.
Csapó Benő: Évekig tarthat behozni a diákok lemaradását, amit a távoktatás okoz
Csapó Benő, az SZTE Neveléstudományi Intézetének egyetemi tanára szerint a tavaszi távoktatás miatt Magyarországon is van lemaradás, és bár pontos eredményeket csak 2–3 éve múlva kapnak...
(Forrás: szeged.hu)
--
2020.11.21.
Tantermen kívüli digitális oktatás. Braun József írása
2020. március 12-én az a sajátos és – csak különféle katasztrófák idejéről ismerős – helyzet adódott, hogy egyik napról a másikra, péntekről hétfőre sutba kellett vágni szinte...
(Forrás: Tani-tani online)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus óraterv ünnep