|
Sajtófigyelő
2022.05.27. HOSSZÚRA NYÚLIK A KAMASZKOR: A 25 AZ ÚJ 18! A társadalmi változások következményei közül nem is az a legfontosabb, hogy pontosan mikortól számít valaki felnőttnek, hanem az, hogy a kamaszkor és a felnőttkor manapság már teljesen... (Forrás: Qubit) --
2022.05.27. Betámadták az ELTE Tanító- és Óvóképző Karát egy érzékenyítő kurzus miatt Petíciót indított a szélsőségesen abortuszellenes CitizenGo nevű szervezet, illetve a kormánypárti propagandamédiához köthető Védett Társadalom Alapítvány az ELTE egyik szabadon választhat... (Forrás: hvg.hu) --
2022.05.27. 400 ezres kezdőfizetést lát ideálisnak a tanárok számára a Pedagógus Kar Nyugat.hu 2022. május 25. 14:19 Ha valaki ezt a pályát választja, akkor nagyon alapvető dolognak kellene lennie, hogy megkapja azt a fizetést, amely mellett nem kell egyéb állásokat vállalnia a létfenntartáshoz vagy mondjuk... (Forrás: Nyugat.hu) --
2022.05.27. Tanárhiány miatt szűnik meg két képzés Füreden, a diákoknak Veszprémbe kell járniuk Megszűnik szeptembertől a Balatonfüredi Szent Benedek Gimnázium, Technikum, Szakképző Iskola és Kollégium cukrász és szakács képzése, mert nincs elég szaktanár az iskolában – derül... (Forrás: telex) --
2022.05.27. Komplex reáltárgyakról is beszélt a leendő miniszter, nem tervezi újabb egyetem modellváltását „Komplex reáltárgyakról” is beszélt Csák János, a kulturális és innovációs miniszteri poszt jelöltje erről az Országgyűlés vállalkozásfejlesztési bizottságában, szerdán. A leend... (Forrás: Eduline) --
2022.05.27. Azonnal 50 százalékkal emelné a tanárok bérét az LMP Emlékeztetett: a Fidesz egyszer már megígérte, hogy az oktatói bérek vetítési alapja a minimálbér lesz, „csakhogy becsapták a pedagógusokat, és ezt az ígéretet tíz éve nem teljesítik... (Forrás: hvg.hu) Címkék
agresszió
civilek
család
digitális nemzedék
együttműködés
erkölcs
esélyegyenlőség
esélyek
felelősség
film
filmklub
generációk
gyerekek
gyermekvédelem
hátrányos helyzet
IKT
integráció
irodalmi mű feldolgozása
iskola
iskola és társadalom
kapcsolatok
kommunikáció
konferencia
konfliktuskezelés
kreativitás
kutatás
könyvajánló
közösség
módszerek
OFOE
oktatás
oktatáspolitika
osztályfőnöki szerep
pedagógia
pedagógus
pedagógusok
pályázat
rendezvény
szabályok
szakmai szervezet
szülő
szülők
tanulás
tanár-diák kapcsolat
tehetséggondozás
társadalom
történelem
verseny
virtuális kongresszus
ünnep |
||||
|
Bocs, válaszoltam.Még aznap, hogy írtatok emailben. Pest megyében élek, tanítok. az iskolám neve Hevesy.
Kedves Terepmunkás!
Ebben az esetben elnézésedet kérjük. Nem tudom, hova kavarodott el a válaszod. Remélem, azt válaszoltad, hogy mehet.
A szöveged irodalmian tömör. Ráadásul egy újabb nézőpontot tesz hozzá az eddigi „kongresszusi” megszólalásokhoz. Nekem nagyon fontos, hogy ezek a szavak itt is olvashatók.
Itt érzem azt, hogy eljutottunk a társadalmi problémáknak ahhoz a szintjéhez, amit az iskola már nem tud kezelni (magában nem is alkalmas rá). Ezért nem szól senki.
Igen. Olvassátok el Debreceni József cikkét!http://nol.hu/cikk/477395/
Sok állításával vitatkozom, de a dolog mégis megfontolandó.
A romakérdéssel kapcsolatban valóban érdemes megnézni Debreceni József elgondolkodtató írását. És feltétlenül kísérjétek figyelemmel Takács Géza Roma naplóját,amelynek már a 27. része is megjelent a Heti Ökopol honlapon http://ttfk.hu/hetiokopol/. Ezen kívül ajánlom a a múlt szombaton (január 12-én 17 óra után) elhangzott Én hetem című rádióműsort, ahol, György Péter és Kende Ágnes beszélgetett a roma integráció problémaköréről. Elérhető az MR1 Kossuth Rádió hangtárában.