|
Sajtófigyelő
2021.04.20. A PSZ közleménye Az EMMI az elmúlt időszakban több alkalommal is tévesen interpretálta a Pedagógusok Szakszervezetének (PSZ) álláspontját, amelyet a tárgyalásokon képviselt. A PSZ nem üdvözölte az iskol... (Forrás: Pedagógusok Szakszervezete) --
2021.04.19. Ercse Kriszta: A magyar iskolákból a nyitással könnyen orosz rulett lehet A jelenlegi körülmények között, pandémia idején, egy tragédiákkal teli év után még inkább kontrasztos a kormányzat valódi képtelensége a jelenségek helyes értelmezésére. El lehet... (Forrás: g7.hu) --
2021.04.19. Juhász Ágnes: Segíteni akarsz? Meg ne próbáld! JUHÁSZ ÁGNES A lelkiismeretes igazgatók, tanítók a szülőkkel egyeztetve végiggondolták, mit lehet tenni, hogy a legkevesebb kárt szenvedjenek azok, akik otthon maradnak. Sokan még azt a pluszmunkát is vá... (Forrás: mérce) --
2021.04.19. Hiába nyitják az iskolákat, a TASZ szerint bizonyos esetekben a pedagógus is jogszerűen maradhat otthon, és a szülő is otthon tarthatja a gyereket A Társaság a Szabadságjogokért szerint az iskolák nyitásáról szóló döntésben nem csak a fertőzésveszély mértékét kell figyelembe venni, hanem azt is, hogy az egyes döntések milyen... (Forrás: 444.hu) --
2021.04.19. A pedagógusok 87%-a nem pártolja a mai iskolanyitást A szervezetek azonban aggodalmukat is kifejezték az óvodák és az általános iskolák tervezett jelenléti oktatásának megkezdésével kapcsolatban. Öt nagy szakszervezet közös nyilatkozatban... (Forrás: mérce) --
2021.04.19. Ellentmondásos döntések az iskolanyitás körül Lapunkhoz több szülői jelzés érkezett arról is, hogy az iskolaigazgatóktól azt a tájékoztatást kapták: ha egy osztályból mindenki hiányzik, annak az osztálynak rendkívüli szünetet kell... (Forrás: Népszava) Címkék
agresszió
civilek
család
digitális nemzedék
együttműködés
erkölcs
esélyegyenlőség
esélyek
felelősség
film
filmklub
generációk
gyerekek
gyermekvédelem
hátrányos helyzet
IKT
integráció
internet
irodalmi mű feldolgozása
iskola
iskola és társadalom
kapcsolatok
kommunikáció
konferencia
konfliktuskezelés
kreativitás
kutatás
könyvajánló
közösség
módszerek
OFOE
oktatás
oktatáspolitika
osztályfőnöki szerep
pedagógus
pedagógusok
pályázat
rendezvény
szabályok
szakmai szervezet
szülő
szülők
tanulás
tanár-diák kapcsolat
tehetséggondozás
társadalom
történelem
verseny
virtuális kongresszus
ünnep |
||||
|
Remek írás, rengeteg megválaszolandó kérdéssel. Művészetpedagógusnak nagyon jól feladott labda. Amint lemegy az évzárás, próbálok néhányat megjátszani.
Azért mégiscsak arról van itt szó, hogy valaki végre feltétel nélkül elfogadta (barátnő), ugyanakkor és ebből következően célt és értelmet adott a küzdésnek.