Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2020. december 21. hétfő, 18:16

Ez történt a Digitális Tér Konferencián 5

Távmegoldások

A szekcióba olyan programokat hívtunk meg, akik a kapcsolat és/vagy a kultúra szempontjából releváns, pótolhatatlan tevékenységet transzformáltak sikeresen a digitális térbe, és mások számára is adaptálható, másokat is inspiráló tapasztalatokkal rendelkeznek.

A szekció vezetője: Dr. Földes Petra 

A következőkben 5 program bemutatkozása látható.

  • A magyar filmörökség a távoktatásban Erdős Emese oktatási referens és Löwensohn Enikő, az Alapfilmek projekt vezetője – Nemzeti Filmintézet – Filmarchívum

  • „Csak abból a kancsóból tudunk önteni, amit előtte feltöltöttünk” – Gyakorlatok a reziliencia erősítésére az (online) osztályteremben Vercseg Zsuzsa, Community Impact Manager – United Way Magyarország

  • A tanulás jövője – pedagógusközösségek az online térben – Farkas Bertalan Péter, csoportvezető, Györgyi-Ambró Kristóf , referens – Tempus Közalapítvány
  • Távtanácsadás és online pályaorientáció a digitális munkarendben  – Dr. Fazakas Ida, főiskolai docens, Eszterházy Károly Egyetem, PKK; Tajtiné Lesó Györgyi, pályaválasztási tanácsadó, Heves Megyei Pedagógiai Szakszolgálat

  • 3 hónap, 3000 örömteli tanóra az online térbenTóthné Almássy Mónika, igazgató – KórházSuli Alapítvány
<< Ez történt a Digitális Tér Konferencián 4Ez történt a Digitális Tér Konferencián 6 >>

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2023.11.21.
A pályakezdő pedagógusok mellett áll Balatoni Katalin
Maga is átélte, milyen érzés kezdő pedagógusnak lenni, ezért jól ismeri a pálya nehézségeit – jelentette ki a lapunknak adott interjúban Balatoni Katalin, a Belügyminisztérium köznevel...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2023.11.21.
Plakátkampányt indít a kormány az iskolákban
A védelem online is megillet! Kérdezz, szólj, jelezz! - ezek a legfontosabb üzenetei azoknak az iskolai plakátoknak, amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsegélyszolg...
(Forrás: Eduline)
--
2023.11.21.
Státusztörvény: nem taníthatnak óraadóként tovább a felmondó pedagógusok?
Szeptember 29-ig kellett nyilatkozniuk a pedagógusoknak, hogy elfogadják-e a státusztörvény alapján írt munkaszerződésüket. Rétvári Bence államtitkár úgy nyilatkozott, hogy 1205 pedagó...
(Forrás: Eduline)
--
2023.07.17.
Oszkó Péter: Nagyon nagy bajban vagyunk, ha saját pedagógusaink bérét sem tudjuk kifizetni
ZÁMOMRA A LEGBOSSZANTÓBB ÁLLÍTÁS, HOGY A SAJÁT OKTATÁSI RENDSZERÜNK FOLYAMATOS MŰKÖDÉSI KÖLTSÉGÉNEK FINANSZÍROZÁSÁHOZ UNIÓS ADÓFIZETŐK PÉNZÉRE VAN SZÜKSÉGÜNK, miközben vannak...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
Ilyen se volt még: 171 oktató állt ki a Zeneakadémia autonómiájáért
Alulírott előadó- és alkotóművészek, kutatók és zenepedagógusok, mint a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem oktatói az alábbi közleményt kívánjuk a közvélemény és a fenntartó Kultur...
(Forrás: Index)
--
2023.07.15.
„Egy mérhetetlenül szelektív törzsi társadalom öngyilkos reflexiója saját magára” – Lannert Judit oktatáskutató a státusztörvényről
Miért beszél mindenki tanárhiányról, amikor átlagosan tíz általános iskolás gyerek jut egy pedagógusra? Mi a tanárok és mi a megrendelő, a lakosság felelőssége a magyar oktatás szétes...
(Forrás: szabadeuropa.hu)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep