Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2020. december 21. hétfő, 18:16

Ez történt a Digitális Tér Konferencián 5

Távmegoldások

A szekcióba olyan programokat hívtunk meg, akik a kapcsolat és/vagy a kultúra szempontjából releváns, pótolhatatlan tevékenységet transzformáltak sikeresen a digitális térbe, és mások számára is adaptálható, másokat is inspiráló tapasztalatokkal rendelkeznek.

A szekció vezetője: Dr. Földes Petra 

A következőkben 5 program bemutatkozása látható.

  • A magyar filmörökség a távoktatásban Erdős Emese oktatási referens és Löwensohn Enikő, az Alapfilmek projekt vezetője – Nemzeti Filmintézet – Filmarchívum

  • “Csak abból a kancsóból tudunk önteni, amit előtte feltöltöttünk” – Gyakorlatok a reziliencia erősítésére az (online) osztályteremben Vercseg Zsuzsa, Community Impact Manager – United Way Magyarország

  • A tanulás jövője – pedagógusközösségek az online térben – Farkas Bertalan Péter, csoportvezető, Györgyi-Ambró Kristóf , referens – Tempus Közalapítvány
  • Távtanácsadás és online pályaorientáció a digitális munkarendben  – Dr. Fazakas Ida, főiskolai docens, Eszterházy Károly Egyetem, PKK; Tajtiné Lesó Györgyi, pályaválasztási tanácsadó, Heves Megyei Pedagógiai Szakszolgálat

  • 3 hónap, 3000 örömteli tanóra az online térbenTóthné Almássy Mónika, igazgató – KórházSuli Alapítvány
<< Ez történt a Digitális Tér Konferencián 4Ez történt a Digitális Tér Konferencián 6 >>

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Vissza
Sajtófigyelő
2022.09.24.
Pedagógusok Szakszervezete: El fognak szabadulni az indulatok, amikor megérkeznek az első energiaszámlák
Hétfő óta tart a pedagógusok országos gördülő sztrájkja, amelyhez egyre többen csatlakoznak a Pedagógusok Szakszervezetének (PSZ) alelnöke szerint, ám egyelőre nincsenek annyian, mint a...
(Forrás: hvg.hu)
--
2022.09.24.
18 fok sincs egy fóti gimnáziumban, már most meleg teát osztanak
Tizenhat-tizennyolc fok van jelenleg a Fóti Népművészeti Szakgimnáziumban – erről tájékoztatta a szülőket az intézmény vezetője. A szerkesztőségünkhöz is eljutott levelének létezé...
(Forrás: hvg.hu)
--
2022.09.24.
Sem utódja, sem boldog őse. Ady Endre versének kibontása dramatikus módszerekkel. Végh Ágnes írása
A drámatanári képzés vizsgatanítására is azért választottam ezt a művet, mert a lét egyetemes kérdéseit feszegeti, amelyekkel előbb-utóbb mindenki szembesül az élete során. Az alábbiakban...
(Forrás: tani-tani online)
--
2022.09.23.
Lannert Judit: A gyerekeink jövőjének ne a saját múltunkat képzeljük el
Recseg-ropog a világ tartószerkezete, nem ok nélkül gondolják sokan, hogy a klímaválság, a koronavírus-járvány és az új európai háború az új hét csapás, és ki tudja, milyen nehézs...
(Forrás: g7.hu)
--
2022.09.23.
Rétvári: A Nemzeti alaptantervben jelentősen csökkentettük a tanulói terheket
„Nem nemzeti, mert ekkora mennyiségű tananyag az adott korosztály legalább kétharmada számára nem elsajátítható, őket a nemzetből mintegy kirekeszti. Nem alaptanterv, mert a tanítást teljes...
(Forrás: hvg.hu)
--
2022.09.23.
Minőségi kulturális élmény elsőtől nyolcadik osztályig
Októbertől lehet pályázni az európai viszonylatban is egyedülálló Lázár Ervin-programra, amelynek célja, hogy szociális helyzettől függetlenül évente legalább egyszer minden 1–8. é...
(Forrás: Magyar Nemzet)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep