Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2020. december 21. hétfő, 18:16

Ez történt a Digitális Tér Konferencián 5

Távmegoldások

A szekcióba olyan programokat hívtunk meg, akik a kapcsolat és/vagy a kultúra szempontjából releváns, pótolhatatlan tevékenységet transzformáltak sikeresen a digitális térbe, és mások számára is adaptálható, másokat is inspiráló tapasztalatokkal rendelkeznek.

A szekció vezetője: Dr. Földes Petra 

A következőkben 5 program bemutatkozása látható.

  • A magyar filmörökség a távoktatásban Erdős Emese oktatási referens és Löwensohn Enikő, az Alapfilmek projekt vezetője – Nemzeti Filmintézet – Filmarchívum

  • “Csak abból a kancsóból tudunk önteni, amit előtte feltöltöttünk” – Gyakorlatok a reziliencia erősítésére az (online) osztályteremben Vercseg Zsuzsa, Community Impact Manager – United Way Magyarország

  • A tanulás jövője – pedagógusközösségek az online térben – Farkas Bertalan Péter, csoportvezető, Györgyi-Ambró Kristóf , referens – Tempus Közalapítvány
  • Távtanácsadás és online pályaorientáció a digitális munkarendben  – Dr. Fazakas Ida, főiskolai docens, Eszterházy Károly Egyetem, PKK; Tajtiné Lesó Györgyi, pályaválasztási tanácsadó, Heves Megyei Pedagógiai Szakszolgálat

  • 3 hónap, 3000 örömteli tanóra az online térbenTóthné Almássy Mónika, igazgató – KórházSuli Alapítvány
<< Ez történt a Digitális Tér Konferencián 4Ez történt a Digitális Tér Konferencián 6 >>

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vissza
Sajtófigyelő
2021.04.20.
A PSZ közleménye
Az EMMI az elmúlt időszakban több alkalommal is tévesen interpretálta a Pedagógusok Szakszervezetének (PSZ) álláspontját, amelyet a tárgyalásokon képviselt. A PSZ nem üdvözölte az iskol...
(Forrás: Pedagógusok Szakszervezete)
--
2021.04.19.
Ercse Kriszta: A magyar iskolákból a nyitással könnyen orosz rulett lehet
A jelenlegi körülmények között, pandémia idején, egy tragédiákkal teli év után még inkább kontrasztos a kormányzat valódi képtelensége a jelenségek helyes értelmezésére. El lehet...
(Forrás: g7.hu)
--
2021.04.19.
Juhász Ágnes: Segíteni akarsz? Meg ne próbáld! JUHÁSZ ÁGNES
A lelkiismeretes igazgatók, tanítók a szülőkkel egyeztetve végiggondolták, mit lehet tenni, hogy a legkevesebb kárt szenvedjenek azok, akik otthon maradnak. Sokan még azt a pluszmunkát is vá...
(Forrás: mérce)
--
2021.04.19.
Hiába nyitják az iskolákat, a TASZ szerint bizonyos esetekben a pedagógus is jogszerűen maradhat otthon, és a szülő is otthon tarthatja a gyereket
A Társaság a Szabadságjogokért szerint az iskolák nyitásáról szóló döntésben nem csak a fertőzésveszély mértékét kell figyelembe venni, hanem azt is, hogy az egyes döntések milyen...
(Forrás: 444.hu)
--
2021.04.19.
A pedagógusok 87%-a nem pártolja a mai iskolanyitást
A szervezetek azonban aggodalmukat is kifejezték az óvodák és az általános iskolák tervezett jelenléti oktatásának megkezdésével kapcsolatban. Öt nagy szakszervezet közös nyilatkozatban...
(Forrás: mérce)
--
2021.04.19.
Ellentmondásos döntések az iskolanyitás körül
Lapunkhoz több szülői jelzés érkezett arról is, hogy az iskolaigazgatóktól azt a tájékoztatást kapták: ha egy osztályból mindenki hiányzik, annak az osztálynak rendkívüli szünetet kell...
(Forrás: Népszava)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció internet irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep