Osztályfőnökök Országos Szakmai Egyesülete
2021. január 12. kedd, 11:42

Ez történt a Digitális Tér Konferencián 6

A digitális oktatás dilemmái a tanárképzésben

Szekcióvezető: Fehérvári Anikó egyetemi docens, ELTE PPK

A következőkben négy kutatási beszámoló következik:

  • A kooperatív paradigma alkalmazása: online és hibrid helyzetekben

Arató Ferenc egyetemi adjunktus, Híves-Varga Aranka egyetemi docens – PTE BTK Neveléstudományi Intézet

  • A tanárképzők digitális kompetenciáinak fejlesztése a távolléti oktatás előtt, alatt és után

Dringó-Horváth Ida egyetemi docens és M. Pintér Tibor, Károlyi Gáspár Református Egyetem, IKT Kutatóközpont

  • Távolléti oktatás a tanárképzésben: kihívások és tanulságok

Bereczki Enikő egyetemi adjunktus, ELTE PPK

  • A digitális oktatás dilemmái a tanárképzésben Digitális módszertani kihívások a tanárképzésben – mire tanít a távolléti oktatás
Rausch Attila, egyetemi adjunktus, Misley Helga, egyetemi adjunktus, ELTE PPK

Kapcsolódó link:

Digitális Tér Konferencia 2020 – járványon innen és túl

<< Ez történt a Digitális Tér Konferencián 5Ez történt a Digitális Tér Konferencián 7 >>

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Vissza
Sajtófigyelő
2022.09.23.
Lannert Judit: A gyerekeink jövőjének ne a saját múltunkat képzeljük el
Recseg-ropog a világ tartószerkezete, nem ok nélkül gondolják sokan, hogy a klímaválság, a koronavírus-járvány és az új európai háború az új hét csapás, és ki tudja, milyen nehézs...
(Forrás: g7.hu)
--
2022.09.23.
Rétvári: A Nemzeti alaptantervben jelentősen csökkentettük a tanulói terheket
„Nem nemzeti, mert ekkora mennyiségű tananyag az adott korosztály legalább kétharmada számára nem elsajátítható, őket a nemzetből mintegy kirekeszti. Nem alaptanterv, mert a tanítást teljes...
(Forrás: hvg.hu)
--
2022.09.23.
Minőségi kulturális élmény elsőtől nyolcadik osztályig
Októbertől lehet pályázni az európai viszonylatban is egyedülálló Lázár Ervin-programra, amelynek célja, hogy szociális helyzettől függetlenül évente legalább egyszer minden 1–8. é...
(Forrás: Magyar Nemzet)
--
2022.09.23.
Geszti: „Tanári diplomám most dörömböl a fiókban, és emlékeztet rá, hogy szolidaritást kell vállalni velük”
„Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy ISKOLA, ahol becsülték a tudást, a tehetséget, a szorgalmat, a jellemet – és becsülték a tanárokat is. Ebben az ISKOLÁBAN tanított a regényb...
(Forrás: hvg.hu)
--
2022.09.22.
SZTRÁJK: MIÉRT KELL FOLYTATNI? MIT ÉRTÜNK EL EDDIG?
A kormány csak arra vár, hogy kifáradjunk, lelombozódjunk, elveszítsük a lendületet. Ezt nem szabad megengedni!De van egy sokkal jobb érvünk. Bár érdemtelenül keveset beszélünk róla, de...
(Forrás: Ne dolgozz ingyen!)
--
2022.09.21.
Óvodapedagógus-hiány: Minden nyolcadik állás betöltetlen Budapesten
A G7 készített egy részletes összeállítást a fővárosi önkormányzatok válaszaiból. A gazdasági portál az óvodapedagógusok helyzetéről érdeklődött, az óvodák – a bölcsődékkel...
(Forrás: 24.hu)
Címkék
agresszió civilek család digitális nemzedék együttműködés erkölcs esélyegyenlőség esélyek felelősség film filmklub generációk gyerekek gyermekvédelem hátrányos helyzet IKT integráció irodalmi mű feldolgozása iskola iskola és társadalom kapcsolatok kommunikáció konferencia konfliktuskezelés kreativitás kutatás könyvajánló közösség módszerek OFOE oktatás oktatáspolitika osztályfőnöki szerep pedagógia pedagógus pedagógusok pályázat rendezvény szabályok szakmai szervezet szülő szülők tanulás tanár-diák kapcsolat tehetséggondozás társadalom történelem verseny virtuális kongresszus ünnep